اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» رونمایی شد

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه همیشه همراه تامین اجتماعی در قالب یک اپلیکیشن کاربردی با عنوان اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی فلاحی امروز _دوشنبه دهم مردادماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شعبه همیشه همراه تأمین اجتماعی با عنوان اپلیکیشن «تأمین اجتماعی من» با قابلیت‌های متعدد و خدمت رسانی ۲۴ ساعته در بستر فضای مجازی و در قالب یک اپلیکیشن کاربردی رونمایی شد.

وی افزود: این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های مشاهده کلیه سوابق بیمه به روز، ماه و سال است و رقم پرداختی حق بیمه را نشان داده و قابلیت ثبت اعتراض به سوابق در آن پیش بینی شده است، همچنین مواردی نظیر اطلاعات کارگاه و دریافت گواهی از سوابق بیمه در این اپلیکیشن کاربردی گنجانده شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن «تأمین اجتماعی من» دانلود سابقه است که بر اساس آن خدمات مورد نیاز پس از تاییدیه به وسیله پیامک به تلفن همراه، به صندوق الکترونیکی بیمه شده ارسال خواهد شد، تصریح کرد: این اپلیکیشن به صورت ساده و کاربردی طراحی شده و امکان ارسال نظرات، پیشنهادات به منظور تسهیل عملکرد کاربران مهیا است.

وی ادامه داد: بیمه شدگان تأمین اجتماعی می‌توانند با ارتباط با سامانه ۱۴۲۰ از خدمات مرکز ارتباطات سازمان تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند، همچنین برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانند به تارنمای tamin.ir مراجعه کنند.

کد خبر 592976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.