محدودیت‌های سیل در یزد رفع می‌شود

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با بیان اینکه تردد در بسیاری از نقاط مختلف شهر بدون مشکل در حال انجام است، گفت: بسیاری از محدودیت‌های ترافیکی ناشی از سیل امروز رفع می‌شود.

حمید دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در شهرداری یزد، بیشتر نقاط شهر با وضعیت ترافیکی روانی روبرو است و تردد شهروندان بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها بعضی از نقاط شهر با محدودیت‌های ترافیکی روبرو هستیم و با توجه به حجم بسیار زیاد آب‌گرفتگی این مناطق، اقدامات بسیار خوبی برای تخلیه آب انجام شده و عمده این پل‌ها در مرحله لایروبی قرار دارند.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد ضمن تقدیر از نیروهای اعزامی استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، تهران، کرمان و دیگر نقاط برای کمک به مدیریت بحران سیل در یزد گفت: از صبح امروز تردد در یکی از مسیرهای میدان امام حسین (ع) آغاز شده و امروز نیز به صورت کامل بازگشایی این مسیر انجام می‌شود.

دهقان افزود: همچنان زیرگذر میدان حضرت ابوالفضل (ع) و زیرگذر میدان همافر با محدودیت ترافیکی روبه‌رو است، اما لایروبی این پل‌ها هم در مرحله نهایی خود را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه میدان امام حسین (ع) در ورودی بلوار دانشجو با محدودیت ترافیکی به دلیل عملیات عمرانی روبرو است، تصریح کرد: از عصر امروز در تمام نقاط استان تردد بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 592945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.