تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات مجازی پیک پسماند در اراک

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از تجلیل از دانش‌آموزان برتر شرکت کننده در مسابقات مجازی پیک پسماند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدوی فدوی امروز _دوشنبه دهم مردادماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از برندگان طرح آموزش مجازی پیک پسماند شهرداری اراک برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با توجه به تعطیلی مدارس، آکادمی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک اقدام به توزیع پیک‌های آموزش مجازی در شبکه‌های مجازی مورد استفاده دانش‌آموزان کرد که در سال جاری نیز این اقدام برای دومین بار انجام شد.

وی ادامه داد: کارشناسان آکادمی مدیریت پسماند ضمن همکاری و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اقدام به تولید محتویات آموزشی در فضای مجازی کردند و این محتویات را در شبکه شاد منتشر کردند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک افزود: هر یک از پیک‌های آموزشی تولید شده در خصوص ۱۴ موضوع مختلف بود که طی ۱۴ هفته بین دانش آموزان توزیع شد و در پایان هر پیک نیز مسابقه‌ای طراحی شده بود تا کودکان پس از هر بار مطالعه پیک‌های خود در آن شرکت کنند.

وی در خصوص برگزاری مسابقه و تجلیل از دانش آموزان، گفت: در کل ۲۶۴۵ دانش‌آموز پایه ابتدای در مسابقات این سازمان شرکت کردند که از این تعداد ۳۶ نفر موفق به کسب امتیازات قابل قبول شدند که در این بین با برگزاری قرعه‌کشی، در نهایت ۱۵ دانش‌آموز برای حضور در مراسم تجلیل و اهدای جوایز برگزیده شدند.

فدوی خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی نهایت همکاری را در بحث آموزش مجازی با سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک داشت، لذا از زحمات بی بدیل جامعه فرهنگی شهر اراک بابت آموزش در راستای کاهش تولید پسماندهای خانگی قدردانیمی‌کنم.

کد خبر 592932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.