برنامه های مدیریت شهری نیازمند ایده پردازی است

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: دستگاه هایی چون مجموعه شهرداری می توانند با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی که مختص جوانان است علاوه بر کمک به کشف ایده ها و استعدادها به بهبود طرح‌ها و برنامه های خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر غفاری زاده صبح امروز - دوشنبه دهم مردادماه ۱۴۰۱- در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ما در برنامه‌های مدیریت شهری نیازمند ایده پردازی هستیم چرا که حل معضلات جدید نیازمند راهکارهای نوینی است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: به شهرداری اراک پیشنهاد دادیم تا از ایده‌هایی که در زمینه مبلمان شهری، آلودگی هوا و مسائل ترافیکی وجود دارد بهره مند شوند.

وی ادامه داد: جوانانی در این مرکز نوآوری فعالیت می‌کنند که شاید تحصیلات نداشته باشند، اما ایده‌های نویی دارند که ما می‌توانیم با همکاری دستگاهی‌های مختلفی چون شهرداری و محیط زیست این ایده‌های خام را به ایده‌های پخته و قابل اجرا تبدیل کرده و در برنامه‌های شهری از آنها بهره‌مند شویم.

غفاری زاده در ادامه افزود: در حوزه‌های فرهنگی دیگر نمی‌توان جوانان را با ابزار قدیمی‌ای چون سخنرانی جذب کرد چرا که جوان امروز در معرض بمباران اطلاعاتی قرار دارد و باید با روش‌هایی نو در صدد جذب ایده‌های این جوانان باشیم تا از همین طریق از معضلات اجتماعی جامعه شهری نیز جلوگیری کرده باشیم.

کد خبر 592928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.