بهسازی و ساماندهی معابر اراک با جدول‌گذاری اصولی

شهردار منطقه سه اراک گفت: با هدف بهسازی و ساماندهی معابر شهری، عملیات جدول‌گذاری کوی امام علی(ع) واقع در خیابان مجاهد به طول ۱۲۰۰ متر انجام شده است.

محمد جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات جدول‌گذاری سطح شهر اراک، اظهار کرد: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات جدول‌گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت مسائل عمرانی شهر انجام می‌شود، افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و جداول سطح شهر، همچنین زیباسازی فضاهای شهری، مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می‌دهد.

شهردار منطقه سه اراک تصریح کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر این منطقه از اقدامات شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع‌آوری فاضلاب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ متر طول عملیات جدول‌گذاری در کوی امام علی (ع) واقع در خیابان مجاهد حاصل تلاش نیروهای اجرایی منطقه در هفته ابتدایی مردادماه سال جاری بوده است، خاطرنشان کرد: در ادامه فرایند اجرای فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات پخش و توزیع آسفالت نیز در حال انجام است که در این راستا طی هفته گذشته حدود ۱۰۰ تن آسفالت در خیابان‌های شهید الحسینی و شهید کریمی‌پور پخش شده است.

کد خبر 592873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.