رفع مشکلات مردم دغدغه شورای ششم همدان

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای ششم از ابتدا به احصای مشکلات موجود همت گماشته است و این موارد به منظور رسیدگی در این سفر به رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی‌امید ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به آیت‌الله رئیسی در سفر به استان همدان، اظهار کرد: امید است با انجام این سفر پر خیر و برکت بسیاری از مشکلات و مسائل در استان همدان با تدابیر ویژه ریاست جمهوری و هیئت همراه رفع شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مسائل و مشکلات آماده شده استان و به ویژه شهر همدان در حوزه‌های مختلف توسط کارشناسان و صاحب‌نظران به اطلاع رئیس جمهور برسد، ادامه داد: امید است با دریافت تصمیمات خوب، گام‌های مؤثری در راستای رشد و توسعه استان برداشته شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: شورای شهر همدان نیز از ابتدای آغاز به کار دوره ششم به احصا مشکلات موجود همت گماشته و این موارد به منظور رسیدگی در این سفر به رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

وی در خصوص حضور همیشگی مردم دارالمؤمنان، اظهار کرد: مردم همدان در به ثمر رسیدن درخت تنومند اسلام و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف همواره حضور داشته‌اند و در حمایت از دولت مردمی نیز خوش درخشیده‌اند.

کاوسی‌امید با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات شهر همدان با توجه به مراجعات مردمی و موارد مطرح شده از سوی شهروندان مورد بررسی و اولویت‌بندی قرار گرفته است، گفت: در نظر داریم با مطرح کردن موارد شناسایی شده گامی در راستای توسعه و پیشرفت استان برداشته شود.

کد خبر 592865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.