۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
سیل مصدومان یوونتوس از راه رسید

در فصل جدید نیز قرار نیست سیل مصدومیت، یووه را رها کند و آن‌ها مشکلات سابق را در این فصل هم خواهند داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از توتو مرکاتو، مشکلات مصدومیت یوونتوس در فصل جدید نیز ادامه دارد و قرار نیست این غول ایتالیایی یک فصل بی دغدغه را پشت سر بگذارد.

با انتشار اخباری مبنی بر اینکه وستون مک کنی شروع فصل را به دلیل مشکل شانه از دست خواهد داد، تعداد مصدومان یوونتوس برای شروع فصل جدید باز هم بیشتر شده است. مک کنی در تمرینات از ناحیه کتف احساس درد داشته و به نظر می‌رسد نزدیک به یک ماه از همراهی تیمش محروم باشد.

درحال‌حاضر باشگاه یوونتوس در خط هافبک دچار مشکل شده است؛ زیرا در کنار مک کنی، پل پوگبا نیز مصدومیت منیسک را پشت سر می‌گذارد. مصدومیت این هافبک فرانسوی کمی جدی است و نیاز به مداخلات جدی درمانی دارد. تصور می‌شود که پوگبا نیز در دو ماه آینده غایب باشد و نتواند در ترکیب تیمش حاضر شود.

یوونتوس فصل گذشته نیز از مصدومیت بازیکنانش ضرر زیادی دید و فدریکو کیه‌زا که دچار مصدومیت شدیدی در میانه فصل شد، به مدت یک سال از میادین دور ماند. حالا در فصل جدید نیز قرار نیست سیل مصدومیت یووه را رها کند و آن‌ها مشکلات سابق را در ادامه نیز خواهند داشت.

البته مک کنی سال گذشته تقریباً تمام نیمه دوم فصل را به دلیل آسیب از دست داد و تنها در آخرین روز رقابت‌ها در زمین مسابقه حاضر شد. در حالی که یوونتوس هنوز وضعیت این مصدومیت اخیر را تأیید نکرده، انتظار می‌رود او حداقل یک ماه بازی‌های تیمش را از دست بدهد. مک کنی نیاز دارد که هر چه سریع‌تر با قدرت به میادین بازگردد وگرنه دوران مصدومیت‌هایش ادامه‌دار خواهد شد.

مصدومیت مک کنی در زمانی رخ داد که صحبت‌هایی درباره جدایی او از یووه و پیوستنش به تاتنهام به گوش می‌رسد. این باشگاه انگلیسی یکی از مقاصد احتمالی ستاره آمریکایی یوونتوس خواهد بود اما با توجه به وضعیت فعلی، بعید است تاتنهام تمایلی به خرید یک بازیکن مصدوم داشته باشد.

از سوی دیگر، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس، علناً تاکید کرده است که این بازیکن ملی‌پوش همچنان بخشی از برنامه‌های او است. آلگری به باشگاه اعلام کرده است که می‌خواهد مک کنی را در ترکیب خود داشته باشد و علی‌رغم مصدومیت‌ها، او بازیکن مهمی برای تیم به حساب می‌آید.

کد خبر 592844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.