امضای تفاهم‌نامه همکاری برای اعزام ایثارگران به سفر عتبات عالیات

مدیرعامل بانک دی گفت: فصل تازه‌ای از همکاری‌های متقابل میان بانک دی و بنیاد شهید امور ایثارگران با رویکرد توسعه دامنه خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران آغاز شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا قیطاسی اظهار کرد: ارائه خدمات با کیفیت به خانواده ایثارگران یک اصل اساسی و مهم است.

وی افزود: با حضور قاضی‌زاده‌هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران فصل تازه‌ای از همکاری‌های متقابل میان بانک دی و بنیاد شهید امور ایثارگران با رویکرد توسعه دامنه خدمات‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران آغاز شده است.

مدیرعامل بانک دی، توسعه کمی و کیفی تفاهم‌نامه‌های امضا شده فیمابین بانک و سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد در ماه‌های اخیر را نشان‌دهنده عزم راسخ مدیران دو مجموعه برای افزایش دامنه خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: بانک دی تسهیلات خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را برای خانواده ایثارگران که حقوق خود را از بانک دی دریافت می‌کنند با ارائه گواهی کسر از حقوق بدون نیاز به ضامن ارائه می‌کند که طراحی این بسته اعتباری کاملاً منطبق بر نیاز و انتظارات جامعه ایثارگری است.

قیطاسی با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و شرکت مسافرتی شاهدان کوثر، گامی دیگر در برآورده کردن انتظارات خانواده شاهد و ایثارگر است، گفت: هدف از این تفاهم‌نامه فراهم کردن زمینه اعزام پدران، مادران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات است که امیدواریم منشأ خیر و برکت برای خدمتگزاران به این قشر باشد.

علی دستجردی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در ادامه این نشست، سفرهای زیارتی را یکی از مهم‌ترین مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران از بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: با امضای این تفاهم‌نامه و فراهم شدن زمینه اعزام جامعه هدف به عتبات عالیات، آرزوی دیرینه پدران و مادران شهدا از سوی بانک دی محقق شد.

وی افزود: مشابه این اقدام تاکنون در بنیاد و شرکت‌های تابعه آن اتفاق نیفتاده بود و اگر اراده و همت مدیران فعلی بانک دی نبود، شاید این تفاهم‌نامه مبارک عملیاتی نمی‌شد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر تأکید کرد: این تفاهم‌نامه به گونه‌ای است که اعضای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در اقصی نقاط ایران و با هر بضاعت مالی می‌توانند با استفاده از آن به عتبات عالیات سفر کنند.

کد خبر 592813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.