ارائه نرم‌افزار «مسافر» در نمایشگاه جامع مدیریت شهری اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به حضور این شرکت در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، گفت: ارتباط و تبادل تجربیات و اطلاعات با مدیریت شهری و مسئولان اتوبوسرانی‌های کشور و ارائه نرم‌افزار «مسافر» به‌صورت آزمایشی به شهروندان، از دستاوردهای حضور در این نمایشگاه بوده است.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری که در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد، حضور داشت.

وی ادامه داد: از جمله دستاوردهای حضور شرکت اتوبوسرانی در نمایشگاه جامع مدیریت شهر می‌توان به ارتباط و تبادل تجربیات و اطلاعات با مدیریت شهری و مسئولان اتوبوسرانی‌های کشور، نمایش میدل‌باس‌های جدید، دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادها در راستای ارائه به خودروسازان و مذاکره با خودروسازهای داخلی توانمند در زمینه ساخت اتوبوس شهری اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: بازدید از اتوبوس‌های شهری جدید و مذاکره با سازنده این اتوبوس‌ها در راستای توافق برای خرید و بومی‌سازی آپشن‌های موجود در اتوبوس برای شهروندان اصفهانی و ارائه نرم‌افزار «مسافر» به‌صورت آزمایشی به شهروندان جهت تست و آزمایش از دیگر دستاوردهای این شرکت برای حضور در نمایشگاه جامع مدیریت شهری بود.

وی با بیان اینکه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اصفهان، رئیس پلیس راهور استان و مسئولان کشوری و استانی در زمینه حمل‌ونقل و مدیریت شهری از شهرهای مختلف، از غرفه شرکت اتوبوسرانی در نمایشگاه جامع مدیریت شهری بازدید کردند، تصریح کرد: در راستای تحقق شعار «به نفع مردم»، با شرکت‌های دانش‌بنیان مذاکرات بسیار خوبی انجام شد، همچنین در خصوص راه‌اندازی اتوبوس‌های متوقف و خرید ایده‌های کاربردی از افراد متخصص، مسائلی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

روحانی با بیان اینکه در نمایشگاه جامع مدیریت شهری از اتوبوس جدید شرکت «اسنا» برای عقد قرارداد جهت خرید و استفاده در خطوط اتوبوسرانی اصفهان بازدید کردیم، افزود: در غرفه این شرکت، میدل‌باس‌های جدید به نمایش گذاشته شد و طرح‌های هوشمندسازی و نرم‌افزار ناوگان برای بازدیدکنندگان جهت خرید ارائه شد.

کد خبر 592792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.