۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
مغان اردبیل گرفتار مشکل نان است

نماینده مردم اصلاندوز در شورای عالی استان‌ها گفت: مغان به عنوان تولیدکننده اعظم گندم استان خود گرفتار مشکل نان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها کاظم آرزومند، اظهار کرد: صف‌های طولانی نان حداقل در بین اعضای خانواده برای یک نفر اشتغال ایجاد کرده تا از صبح تا شب در صف‌های نانوایی وقت خود را سپری کنند.

وی با بیان اینکه به ازای ۲۳ روستای غرب دره رود تنها یک نانوایی و با پنج بسته آرد روزانه تأمین کننده نان ۳۰۰ خانوار است، ادامه داد: دعوا و درگیری در صف‌های نانوایی از دیگر مشکلاتی است که گاه مسئولان انتظامی و قضائی را نیز درگیر کرده است.

نماینده مردم اصلاندوز در شورای اسلامی استان اردبیل گفت: مغان به عنوان تولیدکننده اعظم گندم استان خود گرفتار مشکل نان است و به اندازه کافی آرد نانوایی‌ها تأمین نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در کنار صدور مجوز جدید برای راه‌اندازی نانوایی‌ها بهتر است ساعات پخت نیز در طول شبانه روز افزایش یابد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب نیرورسانی در شهرها و روستاها، تصریح کرد: راه‌اندازی ترانس جدید و برچیده شدن سیم‌های دو تا پنج رشته‌ای در این حوزه مورد انتظار مردم است تا جلوی سرقت کابل‌ها گرفته شود.

نماینده مردم اصلاندوز در شورای اسلامی استان اردبیل خواستار رفع نوسانات برق در شهرها و روستاهای شهرستان اصلاندوز شد و افزود: مشترکان باید در قبال خسارت وارده به لوازم الکترونیکی خود هزینه‌ای را از شرکت برق دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز مدیریت برق شهرستان اصلاندوز به خودرو و جرثقیل، تأمین ترانس و تیر برق مورد نیاز مدیریت برق شهرستان، احداث ساختمان اداری جدید در شأن و منزلت شهرستان و تقویت برق تصفیه‌خانه‌ها از جمله تصفیه‌خانه عمران‌آباد از مطالبات جدی اهالی شهرستان است.

آرزومند افزود: تعریف پست جدید برق و تقویت ورودی برق شهرستان، درخواست ۳۰۰ دستگاه چراغ معابر به روستاهای شهرستان اصلاندوز را داریم که از مطالبات دیگر اهالی شهرستان در حوزه اداره برق استان است.

کد خبر 592789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.