ایجاد کارگروه ایثار و شهادت در اولویت مدیریت شهری زاهدان

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: ایجاد کارگروه فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری و تعامل با سازمان فرهنگی و اجتماعی از جمله موضوعاتی بوده است که در نشست فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گرفت تا مشکلات این حوزه رفع شود.

فریبا ناروئی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی اجتماعی در شورای اسلامی شهر زاهدان با موضوع پیگیری و بررسی مرمت تابلوهای تبلیغاتی، چاپ و نصب تصاویر شهدا، انجام نقاشی دیواری و دیوارنویسی با موضوع ایثار و شهادت و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

وی در خصوص ضرورت ایجاد کارگروه فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: در این نشست موضوعاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ایجاد کارگروه فرهنگ ایثار و شهادت، همکاری و تعامل با سازمان فرهنگی اجتماعی و سازمان سیما و منظر شهری و بنیاد شهید در راستای دیوارنویسی و نقاشی با موضوع ایثار و شهادت، المان‌های شهری، نصب تابلوها و تمثال‌های شهدا از جمله این موارد است تا اقدامات این حوزه قوت بگیرد و مشکلات موجود رفع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان با اشاره به نام‌گذاری معابر به نام شهدای گرانقدر، گفت: هماهنگی بنیاد شهید با کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر جهت ارسال درخواست‌های خانواده معظم شهدا در خصوص نامگذاری معابر است.

به گزارش ایمنا، زاهدان یکی از کلانشهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در منطقه سرحد قرار دارد و نام پیشین شهر آن دزداب بوده که در نهایت به زاهدان تغییر یافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان هامون و از سمت جنوب به شهرستان تفتان، از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی می‌شود.

کد خبر 592780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.