لزوم کنترل چرخه کامل پسماندهای ساختمانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بر لزوم کنترل دقیق پسماندهای ساختمانی از مبدا تا محل تخلیه و افزایش توان نظارتی برای شناسایی و برخورد با تخلفات احتمالی تاکید کرد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌تازگی در جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان مشکلات مشترک در حوزه مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت و بر شناسایی اهداف مشترک و برنامه‌ریزی برای دستیابی به آن تاکید شد.

وی ادامه داد: در جلسه برگزار شده، موضوع مدیریت پسماندهای ساختمانی و عمرانی به‌عنوان یکی از سرفصل‌های مشترک سازمان‌های مدیریت پسماند و حمل‌ونقل بار به‌طور دقیق بررسی شد و ضمن مرور فرایندهای جاری، نقاط نیازمند اصلاح در فرایندها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: لزوم کنترل دقیق پسماندهای ساختمانی از مبدا تا محل تخلیه، لزوم افزایش توان نظارتی برای شناسایی و برخورد با تخلفات، لزوم دفاع از حقوق عموم جامعه و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان، لزوم برگزاری جلسات هم‌اندیشی هفتگی، تشکیل کارگروه مشترک بین این سازمان و سازمان حمل‌ونقل بار همچنین لزوم بررسی و بازنگری فرایندهای اجرایی موجود و تدوین فرایندهای جدید از جمله مهم‌ترین تصمیمات در نظر گرفته شده در این جلسه بود.

وی اظهار امیدواری کرد: برگزاری این‌گونه جلسات بتواند معضل تخلفات حوزه پسماندهای ساختمانی و عمرانی را به میزان قابل توجهی کاهش و سطح سلامت، بهداشت، زیبایی‌شناختی و رفاه محیط زیست شهری را ارتقا دهد.

کد خبر 592768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.