بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد کمالشهر

شهردار کمالشهر بر لزوم بازآفرینی بافت‌های فرسوده این شهر تاکید کرد و گفت: طرح‌هایی از سوی کارشناسان حوزه شهرسازی با هدف جلب همکاری شهروندان به‌ویژه سازندگان مجتمع‌های مسکونی ارائه شده است که قطعاً بسیار کارساز و مفید خواهد بود.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وجود بافت‌های فرسوده در کمالشهر اظهار کرد: لازم است به بافت‌های ناکارآمد نگاهی ویژه و خاصی داشته باشیم، چراکه این ابنیه و بافت‌ها در بدنه شهر با تغییرات یا تزریق امکانات، می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

وی افزود: طرح‌هایی از سوی کارشناسان حوزه شهرسازی، با هدف جلب همکاری شهروندان به‌ویژه سازندگان مجتمع‌های مسکونی، پوشش و تملک بافت‌های فرسوده و تبدیل به احسن این بافت‌ها ارائه شده است که قطعاً بسیار کارساز و مفید خواهد بود.

شهردار کمالشهر با اشاره به طرح‌های ارائه شده و اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: لازم است این طرح‌ها تکمیل و پس از انجام کار کارشناسی لازم اجرایی شود.

بهمنی تصریح کرد: بخش دیگری که در این باب مطرح است همکاری ادارات خدمات‌رسان جهت تکمیل یا اصلاح انشعابات لازم در این ابنیه‌ها است که مقرر شده طی مکاتباتی این امر محقق شود.

به گزارش ایمنا، کمالشهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کرج است. کمالشهر کنونی متشکل از چندین منطقه شهری شامل کمال‌آباد (کمالشهر مرکزی)، شهرک رضوانیه، شهرک امیرالمومنین، شهرک پیشاهنگی، شهرک خرمدشت و قسمتی از شهرک گلدشت است.

کد خبر 592766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.