بازگشت به اکانت اینستاگرام چگونه است؟ + آموزش تصویری

ورود مجدد به حساب اینستاگرام روش‌های مختلفی دارد؛ برای این کار می‌توانید از طریق ایمیل، نام کاربری و رمز عبور، شماره تماس، حساب فیسبوک و حساب جیمیل به اکانت قبلی خود بازگردید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امکانات و توسعه روزافزون این شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث شده عموم مردم از آن استقبال کنند و اینستاگرام را جزو سه شبکه اجتماعی قدرتمند و تأثیرگذار جهان محسوب کنند. در ادامه روش بازگشت به اکانت اینستاگرام را آموزش می‌دهیم:

روش‌های ورود به اکانت اینستاگرام

ورود با استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت

نخستین و ساده‌ترین راه ورود از طریق اپلیکیشن اینستاگرام است. در این روش لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را به یاد داشته‌باشد؛ البته در صورتی که ایمیل خود را روی اکانت مد نظر ثبت کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از آن به حساب کاربری خود بازگردید در غیر این صورت باید نام کاربری و رمز عبور خود را به صورت کامل و صحیح وارد کنید.

برای وارد شدن از طریق وب‌سایت باید به سایت مخصوص اینستاگرام وارد شوید و مشابه اپلیکیشن نام کاربری و رمز عبور را در قسمت ورود به اکانت وارد کنید.

ورود از طریق حساب جیمیل

در صورتی که برای ساخت اکانت اینستاگرام خود از حساب جیمیل استفاده کرده‌اید، می‌توانید از این گزینه برای ورود به حساب خود استفاده کنید. برای این کار باید حتماً جیمیل شما روی دستگاهی که می‌خواهید با آن وارد اینستاگرام شوید، باز باشد؛ البته دقت کنید که اگر از گوشی همراه استفاده می‌کنید باید جیمیل شما در بخش accounts آن نیز تعریف و به دستگاه متصل شود.

این ویژگی معمولاً هنگامی کاربرد دارد که کلمه عبور اکانت اینستاگرام را فراموش کرده‌ایم در این هنگام اینستاگرام به صورت خودکار این گزینه را به ما پیشنهاد می‌کند تا رمز عبور اکانت را بازیابی کنیم.

ورود با استفاده از فیسبوک

مرحله اول: ابتدا به بخش setting وارد شده و روی گزینه account کلیک کنید.

بازگشت به اکانت اینستاگرام چگونه است؟ + آموزش تصویری

مرحله دوم: حال روی گزینه Linked Account یا Sharing on other apps کلیک کنید.

بازگشت به اکانت اینستاگرام چگونه است؟ + آموزش تصویری

مرحله سوم: در این قسمت لیستی از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک را مشاهده می‌کنید؛ حال کافی است گزینه فیسبوک کنید تا به صفحه مربوطه وارد شوید.

بازگشت به اکانت اینستاگرام چگونه است؟ + آموزش تصویری

با گذراندن مراحل بالا در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک آن را بازیابی کنید و به اکانت اینستاگرام خود بازگردید.

کد خبر 592765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.