ارائه تمام خدمات شهرسازی اصفهان به‌صورت غیرحضوری

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در صدد هستیم تمام خدمات شهرسازی را تا پایان سال جاری به‌صورت غیرحضوری به شهروندان ارائه کنیم، گفت: سامانه توسعه هوشمند شهر مورد حمایت مدیریت شهری اصفهان قرار دارد.

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سامانه توسعه هوشمند شهر مورد حمایت مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، اظهار کرد: همکاران ما در واحدهای مختلف همچون درآمد و نوسازی نیز همکاری مناسبی داشتند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در حال تلاش هستیم تمام خدمات شهرسازی را تا پایان سال به‌صورت غیرحضوری به شهروندان ارائه کنیم، ادامه داد: با رسیدن به این هدف، میزان مراجعه شهروندان به مناطق پانزده‌گانه کمتر می‌شود و علاوه بر تکریم شهروندان، ارزش نهادن بر وقت و هزینه آنها همچنین کاهش سفرهای درون‌شهری رقم خواهد خورد که در نتیجه آن می‌توانیم آلودگی هوای این کلان‌شهر را کاهش دهیم.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده، فرایندهای مختلف گام به گام به سامانه توسعه هوشمند شهر اضافه می‌شود و تبلیغات مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور، در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری پیشگام است و سامانه توسعه هوشمند شهر مختص اصفهان است، افزود: شهروندان این کلان‌شهر می‌توانند برای دریافت خدمات غیرحضوری از این سامانه استفاده کنند.

افرادی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته مسئولان از شهرها و کلان‌شهرهای دیگر برای بازدید از پروژه شهرسازی الکترونیک با عنوان سامانه توسعه هوشمند شهر به معاونت شهرسازی و معماری و مناطق پانزده‌گانه مراجعه کردند و فرایندها را جویا شدند تا بتوانند در زمینه ارائه خدمات هوشمند گام بردارند.

وی تاکید کرد: تعدادی از نیروهای شهرداری یزد، شیراز و بعضی از شهرهای استان خوزستان برای یادگیری فرایندهای غیرحضوری حوزه شهرسازی به اصفهان مراجعه کردند که امیدواریم بتوانیم الگوی کشوری در این حوزه باشیم و گره‌ای از مشکلات شهروندان باز کنیم.

کد خبر 592761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.