سرنوشت بودجه‌ ریاست‌جمهوری چه شد؟

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از رئیس‌جمهور خواست تا کاشان را نیز مورد حمایت ویژه قرار دهند و به مطالبات مردم این منطقه توجه کنند.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بسیار ناراحت و گله‌مند هستم که در سفر ریاست‌جمهوری به استان اصفهان مطالبات مردم کاشان مورد توجه قرار نگرفت.

وی با اشاره به نادیده گرفتن شورای اسلامی شهر کاشان در این سفر، افزود: شورای اسلامی شهر کاشان به عنوان نمایندگان مردم در این سفر مورد بی‌مهری قرار گرفت و هیچ‌گونه توجهی به خواسته‌های مطرح شده از سوی اعضای شورای ششم نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: خواسته شورای اسلامی شهر در خصوص حمایت دولت از زیرساخت‌های درمانی منطقه و ساخت بیمارستان بقیه‌الله (عج) بود و به دلیل اینکه ۹۰ درصد بار درمانی شمال استان اصفهان و استان مرکزی بر دوش کاشان قرار دارد و بیمارستان‌های موجود دچار فرسایش ساختمانی و تجهیزاتی شده است، می‌طلبد تا این شهر بیمارستانی مجهز و در شأن مردم داشته باشد و این مهم نیازمند حمایت دولت است، اما تاکنون خبری از حمایت دولت در این زمینه نبوده است.

وی اضافه کرد: تقاضای شورای اسلامی شهر کاشان از دولت جابه‌جایی انبار نفت کاشان است و اگر انفجاری رخ دهد به دلیل جانمایی نامناسب، تمام شهر به همراه این انبار به آتش کشیده خواهد شد، لذا خواستار جابه‌جایی هرچه سریع‌تر این انبار هستیم که در این سفر بودجه‌ای به آن اختصاص نیافت.

هاشمی‌طاهری تصریح کرد: در سخنرانی‌ها و اخبار کاشان از اختصاص دو هزار میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه‌تمام کاشان را مطلع شدیم ولی اینکه این مقدار اعتبار به کدام پروژه تخصیص داده شده بی‌اطلاع هستیم.

وی گفت: از رئیس‌جمهور انتظار حمایت بیشتر برای مردم شهیدپرور و انقلابی کاشان را خواهانیم، این در حالی است که در خصوص اختصاص بودجه سفر هیچ تعاملی با شورای اسلامی شهر کاشان انجام نشده و برای مسائل کلی با نمایندگان شهر هیچ مشورتی نشده است.

کد خبر 592760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.