توسعه و پیشرفت مرکز استان محور فعالیت مدیریت شهری قرار گیرد

شهردار ساری گفت: برای حل مشکلات موجود و اجرای برنامه‌هایمان نیازمند کمک و حمایت‌های دلسوزانه مدیریت ارشد استان هستیم و انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی به کمک شهرداری ساری بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در دیدار با شهردار ساری با بیان اینکه توسعه و پیشرفت مرکز استان باید محور فعالیت مدیریت شهری قرار بگیرد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهرداری ساری برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باید برنامه کلان راهبردی داشته باشد و برای حل مشکلات شهر و شهروندان چاره‌اندیشی کند.

وی افزود: در راستای پیشرفت و توسعه ساری از شهرداری حمایت لازم را صورت خواهیم داد و انتظار داریم مدیران شهرداری اقدامات شایسته در شان مردم مرکز استان انجام دهند تا شاهد توسعه متوازن و عادلانه مناطق مختلف شهری باشیم.

در ادامه این دیدار جواد طالبی، شهردار ساری با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات پیش رو به دنبال اجرای پروژه های مهم و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرمان هستیم، تصریح کرد: برای حل مشکلات موجود و اجرای برنامه هایمان نیازمند کمک و حمایت های دلسوزانه مدیریت ارشد استان هستیم و انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی به کمک شهرداری ساری بیایند.

وی تصریح کرد: به‌روز کردن بیمه تامین اجتماعی کارکنان شهرداری و پرداخت بدهی به پیمانکاران که در یک سال اخیر به صورت عادلانه پرداخت شد، از جمله اقداماتی بود که در راستای ایجاد نظم و انضباط مالی در شهرداری ساری انجام شد.

کد خبر 592758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.