خسارات فراوان سیل در مهریز

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، خاتم، بافق، بهاباد و مروست در مجلس با اشاره به خسارت‌های سیل در شهرستان‌های مختلف حوزه انتخابیه مهریز گفت: هنگام وقوع سیل‌ به جای بهره‌گیری از بارندگی‌ها، به دلیل نداشتن آمادگی دچار خسارت می‌شویم که باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

محمدرضا صباغیان‌بافقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص خسارت بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: حوزه انتخابیه مهریز شامل شش شهرستان است که مانند دیگر نقاط استان یزد دچار بارندگی و خسارت‌های ناشی از آن بودند.

وی شدت بارندگی در شهرستان‌های این حوزه را متفاوت دانست و افزود: در برخی شهرستان‌ها از جمله مهریز و خاتم میزان بارنگی بیشتر و بعضی دیگر از شهرستان‌ها مانند بافق و بهاباد بارندگی کمتری اتفاق افتاد.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، خاتم، بافق، بهاباد و مروست در مجلس شورای اسلامی گفت: این بارندگی‌ها در شهرستان‌های مختلف با خسارت‌هایی همراه بود که برآوردهای اولیه آن توسط مسئولان در حال انجام است.

صباغیان خاطرنشان کرد: بارندگی در این شهرستان‌ها به نسبت شهرستان‌های یزد و تفت کمتر و خسارت‌های ایجاد شده نیز به همین نسبت کمتر بوده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت خدمت‌رسانی به شهرستان‌های مختلف این حوزه از ابتدای بارندگی تاکید کرد: یکی از نکات مهمی که در خصوص سیل‌ها باید مورد توجه قرار گیرد آن است که به جای بهره‌گیری از این بارندگی‌ها، به دلیل نداشتن آمادگی دچار خسارت می‌شویم که باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

کد خبر 592745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.