تشکیل ۱۱ کارگروه در برنامه عملیاتی اهواز ۱۴۰۵

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اهواز گفت: با برگزاری جلسات و نظرسنجی‌های مختلف از صاحب‌نظران و نخبگان، ۱۱ کارگروه تخصصی در برنامه جامع علمیاتی اهواز ۱۴۰۵ تشکیل شده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه اهواز ۱۴۰۵ دارای دو سطح متفاوت، اما هم‌راستا است، به این صورت که سطح اول به طور استراتژیک یا راهبردی با محوریت حوزه برنامه‌ریزی شهرداری تدوین شده است و سطح دوم و عملیاتی آن در ساختار شهرداری (معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها) فعال می‌شود.

وی افزود: با برگزاری نظرسنجی و جلسات متعدد با نخبگان، گروه‌های جهادی، دستگاه‌های اجرایی، کارکنان و شهروندان، ۱۱ زمینه موضوعی مشکلات شهر و شهرداری اهواز استخراج شد و بر همین اساس ۱۱ کارگروه تخصصی تشکیل شد که چهار کارگروه تخصصی مربوط به شهرداری و هفت کارگروه تخصصی مربوط به شهر اهواز است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اهواز تصریح کرد: کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های آسفالت معابر، فضای سبز، مدیریت پسماند، دفع آب‌های سطحی، فرهنگ شهروندی، حمل‌ونقل عمومی، سیما و منظر شهری، نظام ساختاری و مدیریت شهرداری، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت منابع مالی و هوشمندسازی فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت راهکارهای رفع مشکلات شهر و شهرداری اهواز، گفت: هدف‌گذاری باید شفاف باشد، موفقیت برنامه‌ریزی در گروی دستان توانمند و افکار پویا است.

فردانی با اشاره به توسعه شهر مبتنی بر مشارکت و نگهداری از شهر بر اساس درآمد پایدار، خاطرنشان کرد: استراتژی برنامه اهواز ۱۴۰۵، اجرای آن است و بودجه سال آینده بر اساس این برنامه تدوین خواهد شد.

کد خبر 592735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.