عمل به تعهدات پیمانکاران با ارائه ضمانت به شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: پیمانکاران استانی که در دزفول فعالیت می‌کنند، باید به شهرداری جهت عمل به تعهدات خود، ضمانت دهند.

محمدحسن پرآور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر دزفول آمادگی لازم جهت کمک به رفع مشکلات آب و فاضلاب دزفول را دارد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: برخی پیمانکاران آبفا هستند که در مرکز استان انتخاب و در دزفول مشغول به کار می‌شوند، این پیمانکاران باید به شهرداری دزفول متعهد باشند و نماینده شهرداری نیز در انعقاد قرارداد آنها حضور داشته باشد یا اینکه شهرداری ضمانت دهد که پس از پایان کار نیز پاکسازی و لکه‌گیری‌های لازم انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول تصریح کرد: این ضمانت باعث می‌شود نظم و انضباط حفظ و آسیب و خسارت‌های وارده به شهر جبران شود، چرا که شهروندان از شهرداری مطالبه آسفالت نوارهای حفاری را دارند، در حالی که بر اساس قانون دستگاه حفاری باید عملیات ترمیم آسفالت را انجام دهد.

وی در خصوص اهمیت رضایت شهروندان از مدیریت شهری، تاکید کرد: آبفای استان خوزستان باید موظف شود در قرارداد با پیمانکاران بندی با عنوان اختیارات شهرداری را مشخص کند، مدیریت شهر با شهرداری است و باید به مردم پاسخ دهد، تنها اختلاف میان شهرداری و آبفا پیمانکارانی هستند که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند، با رفع این اختلاف و دریافت ضمانت اگر مشکلی در انجام تعهدات برای پاکسازی و ترمیم آسفالت ایجاد شد با استفاده از ضمانت داده شده مشکل رفع می‌شود.

کد خبر 592733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.