درخواست تارتار برای بازگشت سلطانی مهر/مذاکرات برای حضور در پرسپولیس ادامه دارد

محمد سلطانی‌مهر بازیکن چند فصل اخیر تیم فوتبال ذوب‌آهن در دوراهی پیوستن به پرسپولیس و بازگشت به تیم سابقش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطانی‌مهر هافبک‌میانی جوان و پرتلاش تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چند فصل اخیر لیگ‌برتر، در پایان فصل بیست‌ویکم قراردادش با این تیم به اتمام رسید و دیگر با ذوب‌آهن تمدید نکرد. سلطانی‌مهر اکنون بدون تیم است اما بدون‌شک با توجه به خصوصیات تاکتیکی و تکنیکی‌اش و همچنین روحیه بالایی که دارد، هر تیمی او را جذب کند سود خواهد کرد.

سلطانی‌مهر که در چند هفته اخیر به‌طور اختصاصی تمرینات خود را برای فصل جدید انجام می‌داد از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرد تا به جمع قرمزپوشان بپیوندد.

شنیده‌های موثق ما حکایت از این دارد که سلطانی‌مهر از طریق مدیر برنامه‌اش با پرسپولیس درحال مذاکره است و این مذاکرات کماکان برای رسیدن به توافق نهایی ادامه دارد. گل‌محمدی خواستار جذب وی شده و می‌خواهد سلطانی‌مهر را نیز به جمع هافبک‌هایش اضافه کند.

از طرفی پس از جدایی سینا اسدبیگی از ذوب‌آهن، مهدی تارتار از سلطانی‌مهر درخواست کرده تا مجدداً به جمع گاندوها برگردد؛ دست‌خالی تارتار باعث شد سرمربی ذوبی‌ها به بازیکنی رو بزند که فصل گذشته او را در ترکیب تیمش قرار نمی‌داد اما شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که تارتار بیش از هر زمان دیگری به سلطانی‌مهرِ جوان و خلاق نیاز دارد تا او را به عصای دست خود تبدیل کند.

سلطانی‌مهر همچنین روز گذشته در جدال تدارکاتی ذوب‌آهن و صنعت‌نفت برای گاندوها بازی کرد و هم‌اکنون در اردوی این تیم قرار دارد؛ اما وی فقط کنار ذوب‌آهن تمرین می‌کند، ولی هنوز قراردادی با ذوبی‌ها نبسته و توافقی نیز میان طرفین صورت نگرفته است. ضمن اینکه پس از پیوستن اسدبیگی به پرسپولیس، ذوب‌آهن هیچ‌جوره نمی‌خواهد یک هافبک جنگجوی دیگرش به سرخ‌پوشان برود.

مذاکرات سلطانی‌مهر با دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن ادامه دارد و باید دید کدام تیم سلطانی‌مهر را به چنگ می‌آورد تا از وی در خط‌میانی خود در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر استفاده کند

کد خبر 592705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.