وقوع ۳۷۶ موردحریق و حادثه در اولین ماه تابستان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ۳۷۶ عملیات شامل ۱۲۰ مورد آتش‌سوزی و ۲۵۶ مورد حادثه به وقوع پیوسته که در این جریان تعداد ۸۰ نفر از شهروندان حادثه دیده توسط آتش نشانان نجات پیدا کرده اند.

محمد علی پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تیرماه سال جاری ۳۷۶ عملیات شامل ۱۲۰ مورد آتش‌سوزی و ۲۵۶ مورد حادثه به وقوع پیوسته که در این جریان تعداد ۸۰ نفر از شهروندان حادثه دیده توسط آتش نشانان نجات پیدا کرده اند.

وی ضمن اعلام اینکه درماه گذشته ۷ هزار و ۸۰۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گرفته شده افزود: در این خصوص ۴۶۰ تیم عملیاتی توسط مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی در اولین فرصت به محل‌های حوادث اعزام شدند و متأسفانه یک مورد فوتی و چهل مصدوم در جریان عملیات‌های اعزامی تیر ماه ۱۴۰۱ ثبت شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی آتش نشانی و ایمنی عمومی در ماه گذشته ضمن اطلاع رسانی ثبت نام طرح آتش نشان داوطلب و برگزاری دو دوره آن ویژه خانم‌ها و آقایان گفت: در این راستا ۱۱۰ نفر آموزش‌های لازم را در جهت پیشگیری از حوادث و حریق به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

وی همچنین گفت: در این مدت ۴۰۸ مورد بازدید و ۳۴ مورد صدور دستورالعمل ایمنی جهت کاربری‌های مختلف شهری، توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام شده است.

کد خبر 592699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.