گروگانگیری ۴ میلیارد تومانی در فارس +جزئیات

فرمانده انتظامی استان فارس از عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس و رهایی گروگان در شیراز خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار رهام بخش حبیبی اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که پنج نفر بودند یک فرد ۲۰ ساله را به صورت مسلحانه ربوده و سپس متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: با تلاش‌ها و اقدامات اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران پلیس فتا استان، در نهایت مخفیگاه ربایندگان در یکی از باغ شهرهای اطراف شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر پنج نفر ربایندگان دستگیر، یک قبضه اسلحه گرم و تعدادی سلاح سرد از آنان کشف و فرد گروگان نیز به صورت صحیح و سالم آزاد شد.

سردار حبیبی اضافه کرد: سرکرده ۳۰ ساله این باند دارای سابقه آدم‌ربایی در سال ۹۲، محکومیت قضائی ۲۵ ساله و متواری بوده است. در بازجویی‌های صورت گرفته، مشخص شد که ربایندگان در قبال آزادی گروگان درخواست مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از خانواده وی کرده بودند.

وی با بیان اینکه گروگان ۲۰ ساله تحویل خانواده شد، خاطرنشان کرد: استان فارس محل ناامنی برای انجام فعالیت‌های مجرمانه است و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

منبع: رکنا

کد خبر 592687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.