ارائه خدمات بهتر هدف هیئت رئیسه در دوره جدید/ وحدت و هماهنگی در شورای ششم حاکم است

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم که هیئت رئیسه در دوره جدید خدمت خود بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را به شورای اسلامی شهر و شهروندان ارائه دهند.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتخابات دومین دوره هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برای فعالیت سال دوم، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر نهادی دموکراتیک و حاصل تضارب آرا و اعتقادها و افکار اعضای آن است و به شکل طبیعی در شورای اسلامی شهر تمام مواردی که مطرح می‌شود دارای بار رای‌های موافق و مخالف است.

وی با بیان اینکه موضوع‌هایی مانند انتخابات هیئت رئیسه و لایحه‌ها و مصوبات نیز از این امر مستثنی نیست، ادامه داد: در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر همدلی و همراهی خوبی بین ۱۳ عضو شورای ششم وجود دارد و هدف تمام اعضای شورای اسلامی شهر اعتلا و ارتقای سطح خدمت به مردم شهیدپرور اصفهان و پایداری در مسیر آرمان‌های انقلاب است.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان وحدت، هماهنگی و هم‌دلی وجود دارد و تلاش شده تا همیشه بهترین تصمیم‌ها برای شهر و شهروندان در نظر گرفته شود، امیدواریم که هیئت رئیسه در دوره جدید خدمت خود بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را به شورای اسلامی شهر و شهروندان ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام نظارت‌های موجود در شورای اسلامی شهر به مصلحت مردم و شورای ششم شهر اصفهان و فعالیت‌ها رونق بیشتر و موفقیت را به همراه داشته باشد.

کد خبر 592684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.