اشخاص حقیقی از ارائه شماره حساب برای کمک به سیل زدگان خودداری کنند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اشخاص حقیقی از ارائه شماره حساب به مردم برای کمک به سیل زدگان خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرضا علی‌محمدی امروز_ یکشنبه نهم مردادماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه‌های ذیربط تمام تلاش خویش را برای کاهش آلام مردم سیل زده به کار ببندند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدمات رسان، افزود: اخذ هرگونه کمک‌های مردمی باید توسط این دستگاه‌ها از جمله هلال احمر، ستاد مدیریت بحران استان، کمیته امداد و فرمانداری‌ها مربوطه انجام شود و اشخاص حقیقی از ارائه هرگونه شماره کارت و شماره حساب جهت جمع آوری کمک‌های مردمی خودداری کنند.

دادستان عمومی مرکز استان چهارمحال و بختیاری، از اشخاص حقیقی که به منظور دریافت کمک‌های مردمی شماره حساب و یا کارت بانکی ارائه کردند، خواست ضمن خودداری از جمع آوری وجوه مردمی نسبت به واریز مبالغ جمع آوری شده به حساب دستگاه‌های دولتی مربوطه اقدام کنند و در غیر این‌صورت ضمن مسدود نمودن حساب‌های شناسایی شده مبالغ موجود در اختیار سازمان‌های دولتی ذیصلاح جهت ارائه خدمات به مردم آسیب دیده از سیل قرار می‌گیرد.

کد خبر 592677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.