کاشان آماده برای مقابله با سیل احتمالی

شهردار کاشان از آمادگی این منطقه برای مقابله با سیل خبر داد.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کاشان از حدود ۲۰ روز پیش با هماهنگی کلیه دستگاه‌ها برای مقابله با احتمال وقوع سیل آماده شده است.

وی با اعلام آمادگی شهرداری برای مقابله با سیلاب احتمالی گفت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان و احتمال بروز سیلاب بررسی کلیه رودخانه‌ها و لایروبی آنها انجام شده است.

شهردار کاشان افزود: در این خصوص معاونت خدمات شهری شهرداری به همراه مدیریت بحران جلسات متعددی را داشته تدابیر لازم اندیشیده شده و احتمال وقوع سیل را پیش بینی و خسارت‌های تقریبی را به حداقل رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: شهرداری کاشان با توجه به تجربه‌های دیگر شهرداران در این خصوص تجهیزات و ماشین آلات کامل در مقابل با آب گرفتگی معابر را پیش بینی و تهیه کرده است.

بخشنده امنیه از آمادگی نیروهای مدیریت شهری و ماشین‌آلات برای مقابله با سیلاب احتمالی در منطقه خبر داد.

وی تصریح کرد: در همین راستا از روزهای قبل اقدامات پیشگیرانه به منظور برقراری تردد ایمن مسافران، از جمله بازدید از آبراه‌ها و پل‌ها و پاک‌سازی زیر پل‌ها در محدوده محورها توسط شهرداری انجام شده است.

بخشنده امنیه همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم استان‌های سیل زده گفت: سعی کردیم در خصوص این موضوع با ارائه راهکارها و کمک‌هایی همچون دادن تجهیزات به استان همجوار خود یزد در این بحران با آنها همدردی و کمک کنیم.

کد خبر 592649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.