عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم مردادماه

در این بسته خبری از افزایش ۳۶ درصدی پسماند شهر اسلامشهر تا مهار آتش‌سوزی در انبار دپوی ضایعات ایلام و بسیج ۱۵ گروه خدمات شهری گپشهرداری گلپایگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افزایش ۳۶ درصدی پسماند شهر اسلامشهر

بهزاد بذر گری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر گفت: در روز هشتم مرداد شهروندان این شهر حدود ۳۶۰ تن زباله و پسماند ایجاد کردند که این رقم افزایش ۳۶ درصدی را نسبت به آمار میانگین روزانه نشان می‌دهد.

پاکسازی بیش از ۲ هزار مخزن زباله در گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شهرداری طبق برنامه‌ای که در حوزه معاونت خدمات شهرداری تعریف کرده است، هر هفته تمام مخزن‌های مکانیزه را با دستگاه‌های شست‌وشو، پاک‌سازی می‌کند.

مهار آتش‌سوزی در انبار دپوی ضایعات ایلام

نصرت الله لطفی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: آتش سوزی در یک انبار جمع‌آوری و دپوی ضایعات خانگی و شهری کنترل و مهار شد.

بسیج ۱۵ گروه خدمات شهری در گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان از آغاز بارش باران به همراه باد در شهر گلپایگان خبر داد و گفت: ۱۵ گروه خدمات شهری شهرداری گلپایگان به منظور رفع آبگرفتگی‌ها در نقاط مختلف شهر به خصوص در مسیرهای دارای شیب تند مستقر هستند.

دفع بیش از ۴۰ هزار تن پسماند در قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از دفع حدود ۴۵ هزار تن پسماند ساختمانی و عمرانی در سه ماهه ابتدایی سال خبر داد.

ساماندهی ورودی‌های کمالشهر

امیر بهمنی، شهردار کمالشهر گفت: با عنایت به اهمیت المان‌ها و نماد ورودی شهرها و میادین، لازم است همه جوانب امور که مهم‌ترین آن پیشینه تاریخی شهر است، در طراحی‌ها لحاظ شود.

جمع‌آوری بیش از ٧ تن زباله در بادرود

علی رجبی، شهردار بادرود با بیان اینکه روزانه نزدیک به ٧.٥ تن زباله خانگی از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود، گفت: شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است که منبع درآمدش از شهر تأمین می‌شود؛ بنابراین هر قدر شهروندان مشارکت بیشتری داشته باشند، درآمد شهرداری افزایش می‌یابد و خدمات‌رسانی در شهر ارتقا پیدا می‌کند.

کد خبر 592635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.