از دستگیری زن مامورنما تا مصدوم شدن یک دختر در برخورد صاعقه با تلفن همراه

دستگیری یک زن مامورنما، تعمیرکار لابه‌لای ترن هوایی گیر افتاد، فوت یک چوپان درپی برخورد با قطار، تیراندازی مرگبار در کافه کبابی، دستگیری دو سارق مامورنما، شگرد شیادان در کانال‌های همسریابی و مصدوم شدن یک دختر درپی برخورد صاعقه با تلفن همراه را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ابراهیم محمودی رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه خانمی ملبس به لباس پلیس با درجه سرهنگی با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس اقدام به اخاذی و سوءاستفاده از برخی شهروندان تبریزی کرده است، موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات جامع و جمع‌آوری دلایل و مدارک از مکان‌های حضور متهم، در نهایت هویت واقعی متهم شناسایی شد و طی انجام تعقیب و مراقبت درحال انجام اعمال خلاف خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بررسی اقلام همراه متهم انواع مهرهای جعلی، برگه‌های جعلی احضار و البسه سرهنگی فراجا کشف شد و متهم در تحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف کرد. وی پس از شناسایی شکات و تکمیل پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مامورنما از آنها کارت شناسایی درخواست کنند و در صورت درخواست‌های غیرقانونی و مشکوک موضوع را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

تعمیرکار لابه‌لای ترن هوایی گیر افتاد

تعمیرکار وسایل بازی، حین تعمیر ترن هوایی در یک شهربازی واقع در شمال شهر مشهد، به سبب گیر افتادن در لابه‌لای دستگاه مجروح و روانه بیمارستان شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، اظهار کرد: حادثه گیر افتادن یک فرد در ترن هوایی دقایقی قبل اعلام و آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند. این فرد با تلاش آتش‌نشانان از لابه‌لای نوار ترن رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ و به بیمارستان منتقل شد.

فوت یک چوپان درپی برخورد با قطار

یک منبع آگاه با بیان اینکه صبح امروز یک حادثه برای قطار سمنان-تهران محدوده گرمسار رخ داده است، اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح اطراف محله باغ شهر گرمسار به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه مسافران این قطار همگی در سلامت هستند، افزود: یک چوپان که در آن حوالی حضور داشت با قطار برخورد و جان خود را در دم از دست داد. در این حادثه چند رأس دام نیز تلف شدند و بعد از جابه‌جایی پیکر چوپان تردد دوباره در مسیر برقرار شد و هم اکنون محور باز است.

تیراندازی مرگبار در کافه کبابی

به گفته شاهدان، یک گروه پنج نفری به کبابی رفتند که در هنگام تحویل سفارش، متوجه چهار نفر دیگر در آن مکان شدند که از گذشته‌ها با هم اختلاف شدید داشتند. سردسته این گروه‌ها پس از رودررو شدن و تهدید و درگیری لفظی، به سمت هم شلیک کردند که دو نفر کشته و سه نفر دستگیر شدند.

سردار جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد و شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این درگیری در دستور کار است.

دستگیری دو سارق مامورنما

مهدی حاجی حسینلو بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ، با صدور دستور قضائی خواستار شناسایی شاکیان احتمالی دو سارق مامورنما شد.

در توضیح شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ درخصوص شیوه ارتکاب جرم این متهمان آمده است: این متهمان خود را مأمور آگاهی و مأمور پلیس مبارزه با موادمخدر معرفی می‌کردند و با خودروهای ماکسیما، پژو پارس، سمند سورن سفیدرنگ، پژو ۴۰۵ نوک مدادی در مناطق مختلف از جمله چهارباغ، کیانمهر، مهرشهر، صفادشت، هشتگرد، کمال شهر، شاهین ویلا، مترو گلشهر تردد داشتند.

آنها با این شیوه کارت عابر بانک شهروندان را سرقت و پس از اخذ رمز کارت، اقدام به خرید از مکان‌هایی که فاقد دوربین مداربسته بوده می‌کردند و گوشی‌های قربانیان را مورد سرقت قرار می‌دادند. متهمان فعلاً دو نفر هستند که تاکنون به ۶۰ فقره سرقت به این شیوه اقرار کرده‌اند. به اطلاع عموم مردم می‌رساند، چنانچه به این روش مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه و شکایت خود را ارائه کنند.

شگرد شیادان در کانال‌های همسریابی

سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار، اظهار کرد: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر فقدان کارت بانکی و جابه‌جایی مبالغی از سوی افرادی ناشناس، بلافاصله با هماهنگی با مقام قضائی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تکمیلی و فنی، مشخص شد کارت مفقودشده توسط شخصی خریداری و در کانال‌های همسریابی و دوست‌یابی در یکی از استان‌های غربی فعال است که مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و دستگیری این افراد، ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان مبالغ زیادی کلاهبرداری و اخاذی از طریق ایجاد کانال همسریابی داشتند.

وی با اشاره به غیرقانونی بودن کانال‌هایی که با عنوان همسریابی یا دوست‌یابی فعالیت دارند، تصریح کرد: بیشتر افرادی که در این کانال‌ها فعال هستند، با سرقت تصاویر و هویت دیگران دنبال کلاهبرداری و باج‌خواهی هستند و هویت‌های آن‌ها واقعی نیست. شهروندان به هیچ عنوان فریب وعده‌های دروغین در کانال‌های همسریابی را نخورده و به آن‌ها اعتماد نکند.

مصدوم شدن یک دختر درپی برخورد صاعقه با تلفن همراه

ابراهیم سپاس‌زاده بخشدار صیدون باغملک، اظهار کرد: یک دختر ۱۸ ساله در این بخش حین استفاده از تلفن همراه دچار صاعقه شد و به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: این حادثه در روستای سرآسیاب اتفاق افتاد، فرد حادثه دیده در مرکز درمان بستر صیدون احیا شد و برای ادامه درمان به باغملک اعزام شد. افراد در هنگام رعد و برق تلفن همراه را از خود دور کنند.

کد خبر 592634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.