صدور پروانه فیلم «غریب» با محوریت زندگی مسیح کردستان

فیلم «غریب» محصول سازمان رسانه‌ای «اوج» است که حامد عنقا تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از فیلم‌نیوز، پروانه ساخت فیلم غریب با محوریت زندگی شهید بروجردی صادر شده است. فیلم‌نامه این اثر را حامد عنقا به نگارش درآورده و محمدحسینی لطیفی کارگردان این اثر است..

عنقا پیش از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که فیلم‌نامه «غریب» را با نگاهی به کتاب «محمد مسیح کردستان» نوشته نصرت‌الله محمود زاده به نگارش درآورده است: «من برای نوشتن فیلمنامه «غریب» می‌توانستم جداگانه تحقیق کنم اما بعد از مواجهه با کتاب «محمدمسیح کردستان» نوشته نصرت‌الله محمودزاده احساس کردم درون این کتاب چیزی است که می‌توانم تبدیلش کنم به یک فیلم.

نه لزوماً کل کتاب را بلکه بخشی از آن را که در نهایت با گفت‌وگو با نویسنده کتاب به تفاهم رسیدیم. ما همه توان خود را می‌گذاریم تا در حد بضاعت اثری درخور آماده شود. همه سعی‌ام این است که وقتی نویسنده کتاب، فیلم را ببیند احساس لذت از آن داشته باشد.»

در این فیلم یکی از بازیگران سرشناس و شناخته شده سینما که سابقه دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر را دارد، ایفاگر نقش شهید محمد بروجردی است که به‌زودی نام او رسانه‌ای خواهد شد. علاوه بر این برای دیگر نقش‌های فیلم هم از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر استفاده شده است.

فیلم «غریب» محصول سازمان «اوج» است که حامد عنقا تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

کد خبر 592610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.