ضرورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری یزد

مدیر منطقه تاریخی شهرداری یزد با اشاره به خسارت سیل و اقدامات لازم برای رفع آن، بر ضرورت همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نقوی امروز _یکشنبه نهم مردادماه_ در نشست ستاد مدیریت بحران استان یزد، اظهار کرد: در بارندگی اخیر حدود ۲۵۰ منزل در شهر یزد دچار ریزش شد که ۲۰۰ مورد آن در بافت تاریخی و بافت فرسوده قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مسئله در ارتباط با افرادی که باید منازل آنها تخلیه شود، اسکان و تأمین وسایل آنها است؛ شب گذشته برخی مغازه‌داران و مالکان در منزل تخریب شده خود خوابیدند تا بتوانند امنیت وسایل خود را حفظ کنند.

مدیر منطقه تاریخی شهرداری یزد گفت: در حال حاضر نیمی از ساکنان محله سردوراه، آب، برق و گاز ندارند و از ساعات پایانی دیروز تا امروز به دلیل ترکیدگی لوله، تمام نقاطی که آبکشی صورت گرفته است، بار دیگر پر از آب شده است.

وی با بیان اینکه اگر ادارات آب، برق و گاز در کنار شهرداری همکاری لازم را داشته باشند، بهتر و بیشتر می‌توانیم خدمات لازم را در محله‌ها ارائه دهیم، تصریح کرد: ماشین‌آلاتی که برای آواربرداری باید به بافت تاریخی اعزام شود یکی دیگر از مشکلات موجود است و میراث فرهنگی باید همکاری لازم را در این راستا داشته باشد.

مدیر منطقه تاریخی شهرداری یزد ادامه داد: تعداد پمپ‌ها و تجهیزات شهرداری برای آبکشی منازلی که دچار آسیب شده است و هنوز آب در آن‌ها وجود دارد، کافی نیست و اگر در این زمینه اقدامات لازم انجام شود، مشکلات نیز رفع خواهد شد.

کد خبر 592584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.