هیئت‌رئیسه شورای شهر بدون تغییر به فعالیت خود ادامه می‌دهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ترکیب اعضای هیئت‌رئیسه با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر در سال دوم بدون تغییر به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وظایف هیئت‌رئیسه شامل ساماندهی امور و پیگیری مسائل به نمایندگی از ۱۳ عضو دنبال می‌شود، در نهایت مسائل با رأی اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم مردادماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از پنجاه‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: موضوع پیشنهاد تعیین پیمانکار برای اجرای فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله غفاری در صحن علنی امروز مطرح شد.

وی افزود: بخشی از این پروژه انجام شده و بخش دیگر آن نیازمند ۶۲ میلیارد تومان اعتبار است؛ در این راستا با توضیحات ارائه شده، اعضای شورای اسلامی شهر با این لایحه موافقت کردند، امیدواریم به زودی شاهد تکمیل این پروژه در منطقه ۱۴ باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه موضوع بررسی اساسنامه سازمان‌ها در دستور کار صحن علنی شورای اسلامی شهر است که امروز نیز دو اساسنامه بررسی شد، تصریح کرد: با توجه به پیشنهادات مطرح شده در رابطه با جمع‌بندی این اساسنامه‌ها، قرار شد امروز جمع‌بندی نهایی انجام نشود و پس از بررسی بیشتر، اساسنامه‌ها با چارچوبی بهتر روی میز شورای اسلامی شهر قرار گیرد، بنابراین لایحه اصلاح اساسنامه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان عمران شهرداری با رأی اعضای شورای اسلامی شهر بازگشت داده شد تا با بررسی بیشتر دوباره به صحن علنی شورای ششم بازگردد.

تصویب طرح تعریض خیابان گلزار شهدای عاشق‌آباد

وی با اشاره به مصوبات کشوری در رابطه با وظایفی که برای خدمتگزاری به مردم در ستاد اربعین قرار است به دستگاه‌ها سپرده شود، خاطرنشان کرد: در این راستا تکالیفی برای شهرداری اصفهان مقرر شده بود که در قالب یک لایحه برای مشارکت در ساخت تجهیزات به شورای اسلامی شهر واصل شد.

صالحی اظهار کرد: با توجه به توضیحات تکمیلی، شورای اسلامی شهر موافقت کرد که در این ساخت با عدد پیشنهادی شهرداری موافقت کند و در صورت تأیید مراجع بالا دستی این اتفاق خواهد افتاد امروز همچنین توافق‌نامه آزادسازی ریالی و امتیازی برای طرح تعریض خیابان گلزار شهدای عاشق‌آباد مطرح شد که بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۱۲ این طرح به تصویب رسید.

وی گفت: با توجه به نزدیک‌شدن به یک سالگی شورای ششم شهر امروز انتخابات هیئت رئیسه برای سال دوم انجام شد. طبق آرای دریافت شده از اعضا، محمد نورصالحی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر، ابوالفضل قربانی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر، سیدامیر سامع به عنوان خزانه‌دار، فرزانه کلاهدوزان به عنوان منشی اول شورای اسلامی شهر و من نیز به عنوان سخنگوی شورای ششم شهر در سال دوم منتخب شدیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ترکیب اعضای هیئت‌رئیسه با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر در سال دوم بدون تغییر به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وظیفه هیئت‌رئیسه شامل ساماندهی امور و پیگیری مسائل به نمایندگی از ۱۳ عضو دنبال می‌شود در نهایت مسائل با رأی اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب می‌رسد.

کد خبر 592554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.