صلاح به گروه ابرقهرمانان لیورپول پیوست

با کسب عنوان قهرمانی سوپرجام انگلیس، کمد افتخارات ستاره مصری لیورپول دیگر جای خالی ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، دوران حضور محمد صلاح در لیورپول از زمان پیوستن به این باشگاه در سال ۲۰۱۷ با موفقیت‌های شگفت‌انگیزی همراه بوده است و این بازیکن مصری اکنون بخشی از یک گروه ابرقهرمانان باشگاه لیورپول به حساب می‌آید.

محمد صلاح پس از کسب عنوان قهرمانی با لیورپول در سوپرکاپ انگلستان، حالا تمام جام‌های ممکن را با تیمش به دست آورده است. او از معدود بازیکنانی است که موفق شده در تمام تورنمنت‌هایی که باشگاه لیورپول اجازه حضور در آن‌ها را دارد، قهرمانی کسب کند.

جام اتحادیه انگلیس، جام حذفی انگلیس، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام یوفا، و اکنون، جامعه کامیونیتی شیلد که نام سوپر جام انگلیس است، همگی در کمد افتخارات این بازیکن مصری جا دارند.

از زمانی که لیورپول در فینال لیگ اروپا در مقابل سویا در سال ۲۰۱۶ شکست خورد، قرمزها زیر نظر یورگن کلوپ قوی‌تر شده‌اند و هر فصل برای فتح تمامی جام‌ها تلاش می‌کنند. محمد صلاح نیز در این مدت یکی از عوامل اصلی قهرمانی‌های تیمش بوده و یک اسطوره واقعی برای آن فیلد محسوب می‌شود.

صلاح ابتدا در سال ۲۰۱۹ مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او سپس در سوپر جام اروپا نیز پیروز شد. ادامه این مسیر برای لیورپول قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را به همراه داشت.

قرمزها در سال بعد از آن قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند و به طلسم سی ساله پایان دادند. سپس در سال ۲۰۲۲ قهرمانی جام اتحادیه و جام حذفی به دست آمد تا محمد صلاح تمام جام‌های ممکن را با تیمش فتح کرده باشد.

درست است که بازی شب گذشته در برابر منچسترسیتی که منجر به کسب جام شد، به اندازه قهرمانی در لیگ برتر ارزش ندارد، اما باید اعتراف کرد که پیروزی در تمام جام‌های ممکن توسط صلاح و یورگن کلوپ در کمتر از یک دهه اتفاقی باورنکردنی و امری دست‌نیافتنی است که به لطف درخشش‌های فرعون مصری و مربی آلمانی محقق شده است.

کد خبر 592526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.