افتتاح پارک بانوان نقنه از مطالبات شهروندان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر نقنه گفت: به دلیل نبود مکان تفریحی در شهر یکی از مطالبات به‌حق و همیشگی بانوان، افتتاح پارک بانوان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه سیفی‌پور امروز _ یکشنبه نهم مردادماه _ در جلسه شورای اسلامی شهر نقنه، اظهار کرد: در مقام بانوان همین بس که خداوند متعال در قرآن کریم سوره کوثر را در شأن حضرت فاطمه (س) نازل کرد و در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز میلاد بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) با عنوان روز بزرگداشت زن نام‌گذاری شده است.

وی ضمن تشکر از حضور مسئولان استانی در شهر نقنه در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بانوان، تصریح کرد: به دلیل نبود مکان تفریحی در شهر یکی از مطالبات به‌حق و همیشگی بانوان، افتتاح پارک بانوان است.

نایب رئیس شورای اسلامی نقنه افزود: حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی و کارگاه‌های تولیدی و زودبازده با ارائه وام‌های قرض‌الحسنه و حمایت در بازارهای استان و خارج استان از ضروریات است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر جوانی جمعیت، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی فرزندپروری و حمایت از خانواده‌ها جهت فرزندآوری و افزایش موالید باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

سیفی‌پور با اشاره به اهمیت ورزش بانوان، افزود: به دلیل وجود یک سالن ورزشی که تنها در هفته دو سانس به خواهران تعلق دارد، درخواست جداسازی طبقه همکف و اول سالن ورزشی جهت اختصاص تمام وقت در هفته به بانوان و تجهیز و ارائه مجوزهای لازم به دارالقرآن شهر نقنه جهت برگزاری کلاس‌های ورزشی در سالن آن مجموعه از مطالبات بانوان نقنه است.

وی اضافه کرد: شهر نقنه از دیرباز در مسائل فرهنگی و مذهبی بسیار فعال بوده، نقنه از وجود خانه فرهنگ و فرهنگ‌سرا محروم است، لذا درخواست پیگیری در این زمینه را داریم.

نایب رئیس شورای شهر نقنه اضافه کرد: استفاده از نخبگان علمی به ویژه بانوان در پست‌های مدیریتی استان و شهرستان و همچنین حمایت از فعالان فرهنگی و مذهبی، ورزشی و هنری باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 592464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.