اختصاص زمینی برای احداث کلینیک پزشکی

شهردار کمالشهر گفت: تخصیص زمین از سوی مدیریت شهری به دانشگاه علوم پزشکی، جهت احداث کلینیک پزشکی، گام دیگری در راستای افزایش سرانه‌های درمانی کمالشهر است.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیاز ساکنان منطقه با احداث یک کلینیک مجهز پزشکی قطعاً تأمین نخواهد شد، با همین دیدگاه مدیریت شهری در تلاش است با تخصیص زمین یا جذب سرمایه‌گذار و خیران، برای افزایش سرانه پزشکی اقدامات مؤثری انجام دهد.

وی افزود: پروژه بیمارستان صد تختخوابی کمالشهر، پس از حضور ریاست محترم جمهور و تخصیص بودجه، اکنون با روند قابل قبولی در حال پیشرفت است که امیدواریم با تزریق مرحله به مرحله بودجه تخصیص یافته و نظارت مسئولان ذیربط بتوانیم به‌زودی شاهد رخدادهای مطلوبی باشیم.

رفع مشکل دوربرگردان‌های بلوار شهید بهشتی در دستور کار است

شهردار کمالشهر با اشاره به ترافیک طاقت‌فرسا در ساعات پیک، خاطرنشان کرد: لازم است در ارائه طرح، انجام مراحل مطالعاتی و تأمین اعتبارات تعجیل شود، زیرا مشکل ترافیک در شهر رو به رشد کمالشهر، موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

وی با ابراز تأسف از نبود برنامه مدون برای حفاری‌ها که موجب نارضایتی شهروندان شده است، تصریح کرد: در اذهان عمومی تمام مسائل شهری به نوعی با شهرداری مرتبط است، حتی کوتاهی بعضی ادارات خدمات‌رسان مستقیماً متوجه شهرداری است و این امر وظیفه ما را جهت ایجاد هماهنگی با این ادارات بیشتر و حساس‌تر می‌کند.

شهردار کمالشهر ضمن ابراز امیدواری جهت انجام هماهنگی‌های بیشتر این ادارات با مدیریت شهری، گفت: قطعاً همکاری و هماهنگی بیشتر ادارات گاز، برق و مخابرات می‌تواند در بهبود وضعیت معابر تأثیرگذار باشد.

به گزارش ایمنا، کمالشهر شهری کوچک در استان البرز است و در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد. این شهر متشکل از چندین منطقه شهری شامل کمال‌آباد (کمالشهر مرکزی)، شهرک رضوانیه، شهرک امیرالمومنین، شهرک پیشاهنگی، شهرک خرمدشت و قسمتی از شهرک گلدشت است.

کد خبر 592417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.