لایروبی جداول و بلوک‌گذاری معابر منطقه ۲ اراک

مدیرمنطقه دو شهرداری اراک در خصوص اقدامات اخیر معاونت اجرایی این منطقه، گفت: با توجه به بارش‌های شدید اخیر، جمع‌آوری تابلوها و درختان شکسته شده بر اثر طوفان، لایروبی جداول و بلوک‌گذاری جهت ایمن‌سازی، پاکسازی و ایجاد نظم در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تکمیل پروژه پله‌گذاری در شهرک ولی‌عصر (عج) از مهمترین اقدامات در راستای رسیدگی به محله‌های کم‌برخوردار منطقه دو شهرداری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه جدول‌گذاری خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل بازارچه سهام سلطان تا پیاده‌راه امیرکبیر و روکش آسفالت کنار جدول آن نیز انجام شده است، همچنین اجرای جدول کانیو به متراژ ۱۰۰ متر طول در خیابان سبحانی تقاطع کوچه مهدی سلطانی و زیرسازی و اصلاح شیب آسفالت به میزان ۳۵ تن محقق شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک، با اشاره به همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در ارتباط با فضاسازی منطقه به مناسبت ماه محرم، تصریح کرد: نصب بنر، پرچم، ریسه و سیاه‌پوش کردن منطقه و ستاد اربعین واقع در زیرگذر شهید سیاوش امیری، بهسازی و پوساب‌زنی نقاشی دیواری واقعه کربلا در ابتدای معبر جهاد انجام شده است.

وی افزود: اقدامات زیباسازی منطقه از جمله رنگ‌آمیزی تابلو، وسایل بازی و ست‌های ورزشی پارک‌های شهرک ولی‌عصر (عج)، امیرکبیر و ملت، نصب صندلی مقابل مجتمع خاتم و مسجد شیخ ابوالحسن واقع در خیابان شهید بهشتی، ادامه پروژه طراحی دیوار مجاور پاساژ بیژن و دیوار مجاور مجتمع پاسارگاد و نصب و رنگ‌آمیزی استاپرهای ابتدای کوچه مرغی‌ها انجام شد.

قاسمی ادامه داد: با توجه به بارش‌های شدید اخیر، جمع‌آوری تابلوها و درختان شکسته شده بر اثر طوفان، لایروبی جداول و بلوک‌گذاری جهت ایمن‌سازی، پاکسازی و ایجاد نظم معابر منطقه دو شهرداری در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

وی با اشاره به همکاری سازمان مدیریت پسماند، در اجرای طرح جهادی تنظیف در منطقه دو شهرداری، اظهار کرد: لایروبی عرضی خیابان شریعتی نهضت (۱)، طرح جهادی خیابان شهید رجایی، خیابان دانشجو و فرعی‌ها، کوی مسکن، مسیر رودخانه خیابان میرزای شیرازی مجاور مسجد سیدها و مجتمع نصر پاکسازی شده است.

کد خبر 592413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.