وعده مهم سرمربی بارسلونا به ۲ ستاره چلسی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _یکشنبه نهم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* نیوکاسل در حال مذاکره با چلسی است تا به صورت قرضی تیمو ورنر جذب کند، هرچند لایپزیگ هم به بازگرداندن مهاجم سابق خود تمایل نشان داده است.

وعده مهم سرمربی بارسلونا، به دو ستاره چلسی!

دیلی میل:

* اریک تن هاخ تأیید کرده است که کریستیانو رونالدو، ستاره مورد علاقه خود او، در بازی دوستانه پیش فصل منچستریونایتد مقابل رایو وایکانو شرکت خواهد کرد.

* چلسی در حال نزدیک شدن به توافق با ناپولی بر سر فروش قرضی دروازه‌بان خود، کپا آریزابالاگا است برای یک فصل است، اما آبی‌ها باید ۷۵ درصد از حقوق او را بپردازد.

* نیوکاسل پس از رد شدن پیشنهادش برای جذب جیمز مدیسون از لستر، حالا چشم به هاروی بارنز، دیگر بازیکن این تیم دوخته و قصد جذبش را دارد.

وعده مهم سرمربی بارسلونا، به دو ستاره چلسی!

سان:

* آرون رمزی قرار است پس از آزادی توسط یوونتوس، تصمیم بگیرد که آیا به تیم نیس در لیگ یک فرانسه یا تیم شارلوت در MLS آمریکا بپیوندد.

وعده مهم سرمربی بارسلونا، به دو ستاره چلسی!

ایندیپندنت:

* بنی مک کارتی سرمربی منچستریونایتد خواهد شد. مهاجم سابق و ۴۴ ساله تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی، به کادر مربیگری اریک تن‌هاخ اضافه خواهد شد. مک کارتی همواره یک هوادار سرسخت منچستریونایتد بوده است.

* برایتون به گفت‌وگوهای خود با منچسترسیتی بر سر فروش مارک کوکورلا پایان داده است، و فقط پیشنهادی را می‌پذیرد که قیمت درخواستی آن‌ها را برآورده کند. آنان بیش از ۵۰ میلیون پوند در قبال فروش ستاره خود می‌خواهند.

* جیمز مک آرتور، هافبک کریستال پالاس پس از تکرار مصدومیت از ناحیه کشاله ران، مجدداً چند وقتی دور از میادین خواهد بود تا خود را درمان کند.

تایمز:

* بوروسیا دورتموند تأیید کرد که مهاجم سباستین هالر پس از بررسی‌ها، متوجه شد که تومور وی بدخیم است و تحت شیمی‌درمانی قرار خواهد گرفت.

دیلی اکسپرس:

* گفته می‌شود، توماس توخل، سرمربی چلسی علاقه خاصی به چزاره کاسادی، ستاره اینتر دارد و طبق گزارش‌ها، باشگاه لندنی پیشنهادی حدود ۶ میلیون پوند برای جذب وی ارائه کرده است.

* ژاوی، سرمربی بارسلونا به دو ستاره چلسی، سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو گفته است که "هر کاری از دستش بربیاید" برای به خدمت گرفتن آن‌ها انجام خواهد داد.

وعده مهم سرمربی بارسلونا، به دو ستاره چلسی!

* منچستریونایتد در حال بررسی ارسال پیشنهادی برای جذب بنجامین سسکو، مهاجم سالزبورگ اتریش است، اما در تابستان امسال برای به دست آوردن او با کار سختی روبه‌رو است.

دیلی استار:

* منچستریونایتد ممکن است ۴۸.۳ میلیون پوند به آژاکس برای خرید لیساندرو مارتینز، مدافع خود پرداخت کرده باشد، اما آن‌ها باید هر بار که او برای شیاطین سرخ به میدان می‌رود، ۵۶ هزار پوند اضافی به این تیم هلندی پرداخت کند.

* فرانک لمپارد، سرمربی اورتون همچنان مشتاق است بیلی گیلمور از چلسی را به گودیسون پارک ببرد تا ترکیب تیمش را تقویت کند.

کد خبر 592406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.