دریافت رایگان تیک آبی اینستاگرام چگونه است؟ + آموزش تصویری

تیک آبی یا Verified Badge در اکثر شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام به‌وجود آمده است تا توسط آن بتوان اکانت‌های رسمی را از سایر اکانت‌های تقلبی متمایز کرد. برای بسیاری از کاربران و فعالان فضای مجازی نحوه دریافت تیک آبی از ایستاگرام سوال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه با گسترش کاربران پیام‌رسان‌های اجتماعی، تشخیص اکانت رسمی یک برند یا اشخاص مشهور از سایر اکانت‌های تقلبی دشوار است؛ به همین دلیل قابلیت تیک آبی یا Verified Badge در اکثر شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام به‌وجود آمده است تا توسط آن بتوان اکانت‌های رسمی را از سایر اکانت‌های تقلبی متمایز کرد. برای بسیاری از کاربران و فعالان فضای مجازی نحوه دریافت تیک آبی از اینستاگرام سوال است.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی یا Verified Badge یک علامت است که در کنار نام پروفایل نمایش داده می‌شود و نشان‌دهنده رسمی بودن اکانت مدنظر است. در هر اکانتی که این علامت به صورت یک تیک آبی رنگ وجود داشته‌باشد، فرد یا برند مورد نظر درخواستی برای رسمی کردن اکانت خود انجام‌داده است که برای این کار اطلاعاتی ازجمله نام، زمینه فعالیت و تصویر پاسپورت، گواهینامه یا هر مدرک هویتی که نشان دهد اکانت شما رسمی است را از شما دریافت خواهد کرد.

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام

برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام شرایط پیچیده و سختی وجود دارد. در صورتی که اکانت شما فاقد این شرایط باشد درخواست شما مبنی بر رسمی کردن اکانت مورد تأیید قرار نمی‌گیرد. برای دریافت تیک آبی اینستاگرام شرایط زیر را باید در نظر بگیرید:

  • اولین شرط لازم این است که اکانت شما باید دارای اعتبار باشد، یعنی اکانت متعلق به شخص یا برندی باشد که معتبر است؛ بنابراین دریافت تیک آبی برای اکانت‌هایی که جنبه تفریحی دارد، فراهم نیست.
  • یکی دیگر از شرایط دریافت تیک آبی این است که اکانت شما منحصربه‌فرد محسوب شود.
  • سومین شرط لازم برای دریافت تیک آبی این است که اکانت شما کامل بوده و اطلاعاتی از جمله نام، بیوگرافی و تصویر پروفایل برای تمام افراد قابل مشاهده باشد.
  • آخرین شرط لازم برای دریافت تیک آبی این است که اکانت شما شناخته‌شده باشد و توسط سایر افراد جست‌وجو شود. علاوه بر این فعال بودن اکانت نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

مرحله اول: ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کرده و سپس به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید.

دریافت رایگان تیک آبی اینستاگرام چگونه است؟ + آموزش تصویری

مرحله دوم: حال مشابه تصویر به صفحه تنظیمات رفته و گزینه Request Verification را برای ارسال درخواست رسمی شدن اکانت اینستاگرام به منظور Get Verified on Instagram in Bio and Story انتخاب کنید.

دریافت رایگان تیک آبی اینستاگرام چگونه است؟ + آموزش تصویری

مرحله سوم: پس از گذراند مرحله قبل تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود که در کادرهای موجود در این صفحه باید اطلاعات برند یا کسب و کار آنلاین خود را وارد کنید.

دریافت رایگان تیک آبی اینستاگرام چگونه است؟ + آموزش تصویری

مرحله چهارم: در صفحه مذکور باید ابتدا ID خود را بررسی کنید و در فیلد دوم که تحت عنوان Full Name مشاهده می‌شود، باید نام کامل خود را وارد کنید؛ این نام باید کاملاً مشابه نامی باشد که در شناسنامه و مدارک هویتی قرار دارد.

در ادامه روی گزینه Choose File و تصویر شناسنامه، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را انتخاب کنید؛ البته ایرانی‌ها لازم است از پاسپورت برای این کار استفاده کنند.

مرحله پنجم: پس از پر کردن فیلدها روی دکمه Send کلیک کرده و چند روز منتظر بمانید تا اطلاعات شما توسط واحد پشتیبانی اینستاگرام بررسی شود. بعد از بررسی درخواست، نتیجه از طریق نرم‌افزار برای شما ارسال خواهد شد؛ البته لازم است بدانید که هیچ تضمینی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد، زیرا این نشان فقط برای افراد مشهور، شخصیت‌های شناخته‌شده و برندهای جهانی صادر می‌شود.

کد خبر 592385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • jamalaghali1 DE ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    5 0
    تیک آبی
  • @hamidarkan454991 GB ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    3 0
    درخواست تیک آبی دارم
  • فرهاد IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 0
    من دوست دارم فالوور جمع کنم