محور اصفهان به خوزستان بازگشایی شد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به انسداد بخشی از محور اصفهان به خوزستان در شب گذشته، گفت: مسیر این اتوبوس‌ها در جاده لردگان به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود که پس از چهار ساعت بازگشایی شد.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص انسداد بخشی از محور اصفهان به خوزستان در شب گذشته، اظهار کرد: شب گذشته (هشتم مردادماه)، اتوبوس‌های مسافربری که از اصفهان به سمت خوزستان حرکت می‌کردند، در مسیر استان چهارمحال‌وبختیاری سمت جاده لردگان با ریزش کوه در جاده مواجه شدند.

وی افزود: همچنین اتوبوس‌هایی که از مبدا تهران، مشهد و سایر شهرها به سمت خوزستان در حرکت بوده‌اند نیز در شب گذشته گرفتار این حادثه شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ابتدا گفته شد این مسیر در کمتر از یک ساعت باز خواهد شد اما فرایند بازگشایی مسیر جلوی تونل کمی طولانی شده و بیش از چهار ساعت به طول انجامید.

صلواتی تصریح کرد: اکنون این مسیر کاملاً باز بوده و ترددها برقرار است.

به گزارش ایمنا، براساس گزارشات مردمی، شب گذشته اتوبوس‌های مسافربری که از اصفهان به سمت خوزستان در حال حرکت بوده‌اند، در ورودی تونلی در جاده لردگان با ریزش کوه مواجه شدند. این اتفاق منجر به بازگشت برخی از این اتوبوس‌ها به مبدا و کنسل شدن سایر سرویس‌های اصفهان-خوزستان در شب گذشته شد.

کد خبر 592382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.