ایران و حزب‌الله الگویی متعالی از ثمره توکل به خدا را ارائه کردند

سید عبدالملک الحوثی گفت: ملت عزیز یمن و آزادگان امت در فلسطین، عراق، سوریه، ایران و حزب‌الله الگویی متعالی از ثمره توکل به خداوند و اعتماد به وی و عاقبت نیکو را ارائه کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی با صدور بیانیه‌ای حلول سال هجری جدید را به ملت یمن و امت اسلامی تبریک گفت.

رهبر انصارالله یمن همچنین به حزب‌الله و سید حسن نصرالله دبیرکل آن چهلمین سالروز تأسیس این جنبش را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: تاریخ امت اسلامی ما بر هجرت نبوی که مسلمانان را در آن زمان به بالاترین جایگاه بین ملت‌ها ارتقا داد، استوار است. هجرت نبوی معیار صحیح الگوی تمدن انسانی را به امت اسلامی ارائه کرد.

رهبر انصارالله افزود: امت اسلامی می‌تواند با درس‌آموزی از هجرت با تمام تلاش‌های دشمنان کافر و منافقین مقابله کند. منافقان سعی دارند امت را به وابستگی کامل بکشانند و در همین راستا عنوان عادی‌سازی با اسرائیل را مطرح کرده‌اند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: منافقان حرمت مقدسات امت را در مکه و مدینه منوره و بیت الله‌الحرام و مناسک حج در عرفات نقض کردند. آنها سعی دارند مسلمانان را به قبول هتک حرمت مقدسات و شرافت خود سوق دهند همانگونه که در حق مسجدالاقصی و ملت فلسطین دست به این کار زدند.

رهبر انصارالله تصریح کرد: هتک حرمت مقدسات اهمیت اقدام جدی برای مقابله با تلاش‌های دشمنان را به فرزندان امت اسلامی نشان می‌دهد. مقابله با تلاش‌های دشمنان یک تعهد ایمانی و اساسی برای عزت امت و دین، دنیا، آزادی و کرامت آنهاست.

عبدالملک الحوثی در عین حال گفت: ملت عزیز یمن و آزادگان امت در فلسطین، عراق، سوریه، ایران و حزب‌الله الگویی متعالی از ثمره توکل به خداوند و اعتماد به وی و عاقبت نیکو را ارائه کردند.

منبع: مهر

کد خبر 592353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.