۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
پایان فرار قاتل در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ غلامرضا براتی اظهار کرد: در پی وقوع قتل فردی ۳۱ ساله با ضربات چاقو در حاشیه شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.‌

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی، موفق به شناسایی قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک تیغه سلاح سرد از نوع چاقو که به وسیله آن قتل صورت گرفته بود، کشف شد، ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و بدون شک با مجرمان و مخلان امنیت با تمام توان مقابله می‌شود و در این راستا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 592325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.