ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد با طراحی مشابه اپل به‌زودی معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد وان‌پلاس قصد دارد ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدیدی را به نام وان‌پلاس نورد معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وان‌پلاس در آوریل ۲۰۲۱ از ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ رونمایی کرد؛ اگرچه این محصول با قیمت مقرون‌به‌صرفه وارد بازار شد، اما سخت‌افزار جذابی داشت. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این شرکت احتمالاً قصد دارد ساعت هوشمند جدید و ارزان‌تری معرفی کند. با توجه به تصاویر به اشتراک گذاشته شده، پوشیدنی جدید وان‌پلاس با نام وان‌پلاس نورد واچ عرضه خواهد شد.

ازآنجاکه برند نورد برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان انتظار داشت ساعت جدید نیز با قیمتی ارزان‌تر از وان‌پلاس واچ سال گذشته وارد بازار شود. به نظر می‌رسد که وان‌پلاس نورد واچ طراحی متفاوتی نسبت به ظاهر دایره‌ای ساعت هوشمند قبلی این شرکت دارد و در واقع شبیه اپل واچ است.

ازجمله قابلیت‌های ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد می‌توان به واچ‌فیس‌های سفارشی، حالت تمرین در فضای باز، حسگر SpO2، سیستم نظارت بر ضربان قلب و موارد دیگر اشاره کرد. این محصول به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس ساعت جدید خود را در کنار وان‌پلاس 10T در تاریخ سوم آگوست معرفی کند. علاوه بر این، انتظار نمی‌رود که این محصول در بازار ایالات متحده به فروش برسد، البته وان‌پلاس هنوز این ساعت را به صورت رسمی تأیید نکرده است.

کد خبر 592317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.