عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم مردادماه

در این بسته خبری از آمادگی شهرداری سنندج برای مقابل با سیل تا زیرسازی معابر شهری رفسنجان و فضاسازی شهر زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آمادگی شهرداری سنندج برای مقابل با سیل احتمالی

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: تمام تجهیزات و نیروهای انسانی شهرداری سنندج برای مقابله با سیل احتمالی در آماده‌باش کامل است.

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی فردیس

حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: این سازمان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب در این شهرستان در آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

اعزام تیم کمک‌رسان شهرداری اسلامشهر به فیروزکوه

تیم کمک رسان شهرداری اسلامشهر به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل وقوع سیل در فیروزکوه اعزام شدند.

برافراشته شدن پرچم عزای امام حسین (ع) در شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با آغاز ماه محرم‌الحرام پرچم عزای امام حسین (ع) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همچنین اقشار مختلف مردم در میدان امام حسین (ع) شهرکرد برافراشته شد.

۶ مصدوم در سانحه رانندگی تبریز-آذرشهر

سیامک نوروزی، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو کمپرسی در مسیر مخالف جاده «تبریز-آذرشهر»، سه دستگاه خودرو دچار خسارات و شش نفر از سرنشینان خودروها مصدوم و روانه اورژانس شدند.

آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر کوی فیصلی خرمشهر

عملیات اجرایی آسفالت معابر کوی فیصلی توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت معابر و تسهیل در تردد شهروندان آغاز شد.

زرند سیاه‌پوش شد

همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش، معابر، میادین، بولوارها، ساختمان اداری با نصب تبلیغات محیطی و فضاسازی به نشانه عشق، وفاداری و ارادت به سید الشهدا (ع) سیاه‌پوش شد.

زیرسازی معابر رفسنجان

شهرداری رفسنجان با هدف ارتقای سطح زندگی شهری در حال عملیات خاک‌ریزی معابر در نقاط مختلف شهر است.

کد خبر 592238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.