افت اندک بازار ارز دیجیتال

بازار رمزارزها امروز با برخورد بیت کوین به مقاومت ۲۴ هزار دلاری و سقف کانال صعودی همراه بود و در همین راستا منجربه اصلاح قیمتی بیت کوین و در پی آن سایر رمزارزها شد، پیش‌بینی می‌شود بیت‌کوین می‌تواند طی روزهای آینده به روند نزولی خود ادامه دهد و تا محدوده کف کانال صعودی خود حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با افزایش میزان کلاه‌برداری‌های حوزه رمزارزها رئیس کمیته بانکداری سنای آمریکا از قانون‌گذاران این کشور خواسته است جلوی کلاه‌برداری‌های صنعت ارزهای دیجیتال را بگیرند؛ همچنین «ناتالی گوله» یکی از قانون‌گذاران کشور فرانسه، با اشاره به اینکه بازارهای مبهم ممکن است با جرایم و بی‌ثباتی مالی زیادی مواجه شوند، گفته است که مجلس سنای فرانسه باید کمیته جدیدی را برای بررسی دارایی‌های دیجیتالی تشکیل دهد.

بازار رمزارزها امروز با برخورد بیت‌کوین به مقاومت ۲۴ هزار دلاری و سقف کانال صعودی همراه بود و در همین راستا منجر به اصلاح قیمتی بیت کوین و در پی آن سایر رمزارزها شد؛ پیش‌بینی می‌شود بیت کوین می‌تواند در طی روزهای آینده به روند نزولی خود ادامه دهد و تا محدوده کف کانال صعودی خود حرکت کند، در بین رمزارزهای بزرگ بازار بی‌ان‌بی امروز روند صعودی به خود گرفت و رشد ۴.۱۵ درصدی را تجربه کرد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۳ هزار و ۷۴۵ دلار

تغییرات: افت ۰.۹۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۷۰۴ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۹۰ دلار و ۸۲ سنت

تغییرات: رشد ۴.۱۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۶۵ دلار

تغییرات: افت ۲.۵۸ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۱۲ دلار

تغییرات: رشد ۳.۱۴ درصدی

سولانا (SOL): ۴۱ دلار و ۶۹ سنت

تغییرات: افت ۴۱.۷۴ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۸۴ دلار

تغییرات: افت ۳.۶۰ درصدی

پالیگان (polygon) ۰.۹۲۵ دلار

تغییرات: افت ۵.۳۸ درصدی

پولکادات (DOT): هشت دلار و ۲۹ سنت

تغییرات: رشد ۱.۷۰ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۹۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۴۸ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۴ دلار و ۲۰ سنت

تغییرات: افت ۲.۷۳ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

افت اندک بازار ارز دیجیتال

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی

پیش‌بینی: پیش‌بینی می‌شود بیت کوین حرکت نزولی تا کف کانال صعودی خود داشته باشد، سطح ۲۴ هزار دلار محدوده ناپایداری برای این رمزارز بود و منجر به افت ارزش این دارایی شد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

افت اندک بازار ارز دیجیتال

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش کل بازار رمزارزها

افت اندک بازار ارز دیجیتال

ارزش بازار حوزه دیفای

افت اندک بازار ارز دیجیتال

شاخص ترس و طمع

افت اندک بازار ارز دیجیتال

اخبار بازار رمزارزها

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار دلاری بر روی سایت خبری بورد ایپ

ایپ کوین دائو، به سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار دلاری بر روی سایت خبری «بورد ایپ گزت» رأی مثبت داد. این رسانه خبری که اخبار مربوط به NFT های بورد ایپ یات کلاب، میوتانت ایپز، کنل کلاب و بازی‌های متاورسی آینده یوگا لبز را پوشش می‌دهد؛ از این بودجه برای ایجاد خبرنامه، پرداخت پول فریلنسرها و بهبود و بازسازی سایت خود استفاده خواهد کرد. هدف رسانه خبری بورد ایپ گزت، رونق بازار NFT است، در زمانی که حجم معاملات این بازار کاهش یافته است

نشت فهرست ایمیل‌های کاربران سلسیوس به‌دست یکی از کارکنان Customer.io

بر اساس اعلام شرکت سلسیوس (Celsius)، یکی از کارکنان این شرکت فهرستی از ایمیل‌های کاربران را در اختیار یک شخص خارجی قرار داده است. پلتفرم وام‌دهی سلسیوس روز پنجشنبه در یک ایمیل گفت که دقیقاً مشابه نشت ایمیل‌های اوپن‌سی (OpenSea)، نشت ایمیل‌های مشتریان این پلتفرم نیز توسط یکی از کارکنان پلتفرم مدیریت ایمیل کاستمر دات آی‌او (Customer.io) انجام گرفته است. شرکت سلسیوس گفت که کاربران در خطر جدی نیستند اما این یک تخلف محسوب می‌شود و مقامات قضائی را در جریان گذاشته است.

کاهش بیش از ۱۲۰ میلیون دلاری فروش NFT های شبکه رونین در سال ۲۰۲۲

کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) سبب شد تا فروش توکن‌های غیرمثلی شبکه رونین (Ronin) با ریزش بیش از ۱۲۰ میلیون دلاری به پایین‌ترین حد خود در سال ۲۰۲۲ برسد. ماه ژوئن (خرداد) یکی از بدترین ماه‌های نیمه نخست سال میلادی برای شبکه رونین بود. در حالی که فروش توکن‌های غیرمثلی در شبکه‌های دیگر نظیر پالیگان، سولانا، وکس، ایمیوتبل اکس و بایننس اسمارت چین بیش از ماه گذشته بود، شبکه رونین کاهشی ۵۴ درصدی در فروش خود را تجربه کرد.

در ماه مه (اردیبهشت) فروش توکن‌های غیرمثلی شبکه رونین به حدود ۷.۰۹ میلیون دلار رسید، اما در ماه ژوئن این شبکه فروش حدود ۳.۱۹ میلیون دلاری را ثبت کرد. رونین با فروش کل حدود ۴.۰۸ میلیارد دلار، دومین بلاک چین برتر از نظر فروش توکن‌های غیرمثلی است. بسیاری از فروش توکن‌های غیرمثلی این شبکه به لطف بازی معروف اکسی اینفینیتی بوده است.

ارزش کل سرمایه قفل‌شده صرافی غیرمتمرکز ولودروم از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است

در روز پنج‌شنبه، ارزش کل سرمایه قفل‌شده صرافی غیرمتمرکز ولودروم (Velodrome) در لایه دوم اتریوم آپتیمیزم (Optimism) به ۱۰۶ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده رشد سریع تقاضای کاربران بخش امور مالی غیرمتمرکز است. این اتفاق باعث می‌شود تا ولودروم در برابر صرافی‌هایی مانند یونی‌سواپ قرار بگیرد. هرچند که حجم معاملات یونی‌سواپ بیشتر از ولودروم است، تعداد تراکنش‌ها و ارزش کل سرمایه قفل‌شده آن کمتر است.

به‌روزرسانی جدید کیف پول متامسک اتریوم برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های توکن‌های غیرمثلی

در این هفته، متامسک، به‌روزرسانی جدیدی برای این کیف پول منتشر کرد. این به‌روزرسانی، شامل تغییراتی در نحوه ارائه مجوز درخواست setApprovalForAll توسط نرم‌افزار می‌شود. پذیرفتن این مجوز، به قرار هوشمند، که کد تأمین کننده NFT و برنامه‌های غیرمتمرکز است، امکان دسترسی و انتقال تمام NFT ها و توکن‌های موجود در یک کیف پول را می‌دهد.

تقابل زاکربرگ و اَپل بر سر متاورس پس از هشدار رگولاتور در مورد فرمانروایی مجازی متا

بنا به گفته مارک زاکربرگ، متا، شرکت مادر فیس بوک و غول فناوری اَپل، بر سر ساخت متاورس، وارد رقابتی اساسی و فلسفی شده‌اند و هر شرکت سعی دارد خود، تعیین‌کننده جهت‌گیری اینترنت باشد. در این میان، یک رگولاتور نگرانی‌های خود را درمورد فرمانروایی واقعیت مجازی متا مطرح کرده است.

جلوگیری از کلاهبرداری‌های صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا

طبق گفته‌های شرود بروان (Sherrod Brown)، رئیس کمیته بانکداری سنای آمریکا، در چند ماه گذشته سقوط‌های دیدنی در بازارهای ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده است که ارتباط نگران‌کننده و خطرات عظیم شرکت‌های فعال در صنعت ارزهای دیجیتال را آشکار می‌کند. او گفته که فروپاشی این شرکت‌ها نشان داده است سرمایه‌گذاری‌های ظاهراً پایدار چقدر سریع می‌توانند از هم پاشیده شوند.

وی گفته است که اتفاقات مذکور مشخص کرده است نهادهای غیرقانونی و بدون مجوز می‌توانند صدها میلیون دلار وام بگیرند و صدها میلیون دلار وام بدهند تا در معاملات پرریسک ارزهای دیجیتال شرکت کنند. به همین خاطر، او از قانون‌گذاران آمریکایی خواسته است تا اقدامات بیشتری برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های صنعت ارزهای دیجیتال انجام دهند.

یکی از قانون‌گذاران فرانسوی به‌دنبال تعیین‌تکلیف دارایی‌های دیجیتال است

ناتالی گوله (Nathalie Goulet)، یکی از قانون‌گذاران کشور فرانسه، با اشاره به اینکه بازارهای مبهم ممکن است با جرایم و بی‌ثباتی مالی زیادی مواجه شوند، گفته است که مجلس سنای فرانسه باید کمیته جدیدی را برای بررسی دارایی‌های دیجیتالی تشکیل دهد.

طبق گفته‌های وی، سناتورها دانش فنی لازم برای مقابله با موضوعاتی مانند قانون‌گذاری بازار دارایی‌های دیجیتال یا تعیین مالیات این بخش را ندارند. او با وجود تمام شک و تردیدی که دارد، اعلام کرده است که در مورد نوآوری‌هایی که او و بسیاری از همکارانش تا حد زیادی با آن‌ها آشنایی ندارند، ذهن بازی دارد. او باور دارد که مسائلی مثل ریسک‌های اقتصادی ارزهای دیجیتال و ارزش‌افزوده‌های آن‌ها باید بیان شود و نباید مبهم بماند.

نقشه بازار

افت اندک بازار ارز دیجیتال

کد خبر 592191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.