تشکیل قرارگاه محرم شهرداری مبارکه

شهردار مبارکه از تشکیل قرارگاه محرم شهرداری خبر داد و گفت: تمام واحدهای شهرداری از زمان تشکیل این قرارگاه تا پایان محرم، در آماده‌باش کامل خواهند بود.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هدف تشکیل قرارگاه محرم شهرداری، اظهار کرد: این قرارگاه با هدف ارائه بهتر خدمات به شهروندان و عزاداران حسینی و هماهنگ کردن واحدهای شهرداری تشکیل شده است.

وی به مهم‌ترین وظایف این قرارگاه اشاره کرد و افزود: آذین‌بندی شهر، سرویس‌دهی مطلوب به عزاداران، نظافت معابر شهر و محلات، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در مسیرهای منتهی به حسینیه‌ها و تکایا، رسیدگی به حسینیه مرکزی مبارکه به عنوان محل تجمع عزاداران از مهم‌ترین وظایف واحدهای مستقر در این قرارگاه است.

شهردار مبارکه با بیان اینکه قرارگاه محرم شهرداری با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان گرامی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی شهروندان و مسئولان شاهد برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم و صفر در ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

احمدی با اشاره به ضرورت برگزاری عزاداری سید و سالار شهیدان، تصریح کرد: دشمنان اسلام همیشه سعی داشته‌اند عزای امام حسین (ع) را تحت تأثیر قرار دهند، اما عاشقان و ارادتمندان به حضرت سیدالشهدا (ع) این اجازه را به آنان نداده‌اند؛ ما نیز باید برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش کنیم.

به گزارش ایمنا، تاکنون چندین جلسه فرعی قرارگاه با حضور مسئولان واحدهای مختلف در معاونت فرهنگی اجتماعی و سایر معاونت‌ها برگزار و مصوباتی در راستای خدمت‌سانی به عزاداران حسینی اخذ شده است.

کد خبر 592185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.