جمعیت و بتن نیوجرسی

بالا رفتن جمعیت شهرها ساخت و ساز خیابان‌ها جاده کشی در شهرها زیاد می‌شود. محتمل است هنگام رانندگی در شهر با بلوک‌های بتنی بزرگ روبرو شده‌اید.

این بلوک‌ها به طور گسترده در پروژه‌های عمرانی شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند و کارفرماها شهرداری‌ها وزارت راه برای ایمنی در زمان کار کارگران در ضمن مانع از سقوط انواع مصالح بر روی عابران پیاده از این بلوک به کار برده می‌شود.

از این وسیله کاربردی در شهر برای انسداد خطوط، تعمیر بزرگراه جداسازی دو طرف جاده و … استفاده می‌شود که نه تنها از نیوجرسی در داخل شهر استفاده می‌شود، بلکه از این بلوک‌های بتنی در پروژه‌های راهسازی نیز استفاده می‌شود.

اکنون که با بعضی از کاربردهای این قطعه آشنا شدید، وقت آن است که با نوع‌های آن و رایج‌ترین انواع این بلوک‌ها را بشناسید. مقاله‌ای فراهم کردیم که اطلاعات مفصلی از خصوصیات این قطعه تولیدی کاربردی در اختیار شما قرار دهیم. اگر به این زمینه علاقه دارید تا پایان مقاله را مطالعه کنید بهتر بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. وب سایت rayanpeybeton.ir وارد شوید ۰۹۱۲۲۱۲۳۰۱۷ کلیه محصولات رایان پی بتن.

نیوجرسی بتنی که به عنوان دیوار نیوجرسی معرفی می‌شود، برای نخستین دفعه در ایالات متحده در ایالت به نام همین قطعه نیوجرسی دیزان ابداع اختراع شد. این بلوک در دهه ۱۹۵۰ به طور کامل عملیاتی اما مدت‌ها بعد در دهه ۱۳۷۵ در ایران بکار برده شد.

همانطور که از نامش پیداست، این قطعه بلوک کاربردی به عنوان مانع دیوار جداکننده به کاربرده می‌شود. اما کاربردهای بسیار متفاوتی دارد که در قسمت‌های بعدی شرح داده خواهد شد.

از قالب‌های آماده و پیش ساخته برای ساختن شکل، اندازه و کیفیت مشابه بتن نیوجرسی استفاده می‌شود. قالبا از قالب‌ها در صنعت برای ساخت قطعه‌ها در تولید انبوه به کار برده می‌شود که باعث می‌شود بتن نیوجرسی در این مورد استثنا نباشد و برای ساخت و تجهیز آن از قالب‌ها استفاده شود. این قالب‌ها که برای ریختن بتن و بلوک سازی طراحی شده‌اند، با توجه به اندازه‌ها و ابعاد مختلف NJ دارای اندازه‌های متفاوتی هستند.

جمعیت و بتن نیوجرسی

این شرکت در اواخر دهه هشتاد شمسی کار خود را در رشته دیزاین و تولید دال بتنی و قطعات بلوک بتن نیوجرسی شروع کرد و در این زمان با پیشرفت دیزاین با کاربرد از دستگاه‌های مدرن و کارمندان کارشناسان متخصص توانسته است خانه پیش ساخته بلوک‌های سبک تیر و قطعات پل کانکس پل قرنیز پل فیسینگ بتنی نیوجرسی و مینی نیوجرسی را تولید و با آن پروژه‌های موفق زیادی را به پایان برساند و برند مهم عمرانی شود.

در صورت تصمیم خرید بتن در نیوجرسی کافیست به وبسایت کارخانه رایان پی بتن مراجعه کنید و تولیدات مورد نظر خود را گزینش و مقایسه کنید و در انتها با مشاوره‌های ما محصول خود را خریداری کنید.

برای خرید نیوجرسی‌های بتنی باید نوع آن، طول، ارتفاع، پاشنه، وزن، عیار بتن و میلگرد مصرفی را به خوبی مشخص سازید. علاوه بر این، تعداد، کیفیت متریال مورد استفاده در بتن نیوجرسی، مکان تحویل و نوع وسیله نقلیه از دیگر مواردی است که می‌تواند در پرداختی اثر داشته باشد.

رایج‌ترین شکل نیوجرسی مورد استفاده در ابتدا لولایی بود. ولی پس از مدتی به دلیل سختی عمل آوری بلوک‌ها به این روش از قالب‌هایی با طرح‌های مختلف استفاده می‌شود. در حال حاضر قالب‌ها با طراحی سیستم‌های نر و ماده بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این فرمت‌ها را نمی‌توان محبوب ترین آنها دانست. مدل‌هایی با ابعاد ۴ و ۶ متر در کارخانه‌ها شرکت‌ها آماه موجود برای ارسال است که به دلیل استفاده زیاد در پروژه‌های ساختمانی و راه سازی به عنوان پرطرفدارترین اشکال شناخته می‌شوند.

جمعیت و بتن نیوجرسی

با بعضی از استفاده‌های نیوجرسی در حوزه شهرسازی و راه سازی آگاه شدید که در این قسمت توضیحات کاملی در مورد کاربردها و خصوصیات‌های آنها داده شده است.

پارتیشن از این بلوک برای فضا سازی سریع قسمت‌ها استفاده می‌شود، در بخش‌های بزرگ مانند محیط کارخانه‌ها و شهرهای صنعتی جایگاه‌ها پمپ بنزین که امکان ساخت دیوار ایستاده وجود ندارد، می‌توان از بلوک‌های NJ استفاده کرد.

جداکننده مسیرها از این بلوک‌ها در جاده‌ها و خیابان‌ها برای جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر مانند تصادف و سقوط خودرو و واژگونی در دره‌ها استفاده می‌شود. همچنین به دلیل ساخت این بلوک‌ها، نور مستقیم خودروهای مقابل چشم رانندگان را اذیت نمی‌کند.

سدسازی از این قطعه در مهار خیزش رودخانه‌ها نیز استفاده می‌شود. همچنین از این بلوک برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل‌ها استفاده می‌شود. بهتر است بدانید که این بلوک‌ها برای ایجاد فایروال در حملات COIN استفاده می‌شوند. در مناطق کوهستانی از بتن نیوجرسی برای جلوگیری از ریزش سنگ و بهمن استفاده می‌شود.

نیوجرسی بتنی از میلگردهایی با مقاومت کششی بالا افزودنی‌های مایع و پودری آب تمیز و عاری از هرگونه آلیاژ و موادآلی همچنین قلیایی و اسیدی سنگدانه های ترکیبی شن و ماسه سیمان‌های تیپ یک و دو و مفصل‌های تعریفی ساخته می‌شوند. تمامی مواد بالا باهم ترکیب شده و ساخته می‌شود تا یک قطعه بسیار مقاوم در ابعاد و قالب‌های متفاوت برای حفاظت و امنیت تولید شود.

دیوارها بلوک‌های بتنی در نیوجرسی برای جداسازی سریع فضاهایی مانند باغ‌ها و ویلاها استفاده می‌شود. با این قطعات از ورود افراد ناشناس به اموال و زمین‌های خود جلوگیری می‌کنید.

نحوه خرید بتن نیوجرسی پس از شناسایی با کیفیترین مناسب‌ترین در کار شما همراه آگاهی خصوصیات‌های نیوجرسی شما نیز به خرید و استفاده از این ابزار کاربردی علاقه مند شدید اما شما به دنبال مکانی مطمئن و مطمئن برای خرید کالا هستید. باید شما را با رایان پی بتن آشنا کنیم.

برای اطلاع بیشتر از قیمت بتن NJ و سایر محصولات بتنی می‌توانید با متخصصین مجرب این شرکت تماس حاصل فرمایید. برای ارتباط با متخصصان این گروه می‌توانید روش‌های تماس موجود از قسمت تماس رایان را مشاهده و استفاده نمایید.

برای اینکه با اطمینان بیشتر از رایان پی خرید کنید رکوردهای عالی این شرکت را برای شما آورده‌ایم. این شرکت دارای بیش از ۹۰۰ کارمند مجرب و با تجربه است که هر کدام وظایف محوله را به نحو احسن انجام می‌دهند.

این هماهنگی و تعهد تجاری بیش از ۱۳۰۰۰ پروژه موفق را ایجاد کرده و بیش از ۱۷۰۰ مشتری را کاملاً راضی کرده است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت محصولات ملموس مورد نیاز خود را از این شرکت سفارش دهید.

کد خبر 592135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.