عشق حسینی را باید زنده نگه داریم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: زنده نگه داشتن عشق حسینی اهمیت بسیاری دارد و می‌توان به جرئت اعلام کرد که اسلام با نام امام حسین (ع) زنده مانده است.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به مناسبت آغاز ایام محرم‌الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار کرد: ماه محرم و عزاداری سیدالشهدا (ع) در این ماه یکی از مردمی‌ترین حرکت‌های مشارکتی در کشورهای اسلامی به ویژه در کشور ایران است.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن عشق حسینی اهمیت بسیاری دارد، ادامه داد: می‌توان به جرئت اعلام کرد که اسلام با نام امام حسین (ع) زنده مانده است، لذا مراسم مذهبی محرم باید امسال پرشورتر از هر سال دیگری برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: محرم همواره زنده خواهد بود، کشور، انقلاب و در نهایت همه چیز را از زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین (ع) داریم و تمام زندگی و حیاتمان به محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی گره خورده است.

به گزارش ایمنا، پس از برگزاری مراسم غدیر که پرشورتر از هر سال برگزار شد و مردم حضور پررنگی در برگزاری این مراسم داشتند، بیشتر مدیران شهری از جمله شورای اسلامی شهر و شهرداری پایتخت نیز بر آن شدند که سایر مراسم مذهبی از جمله مراسم سوگواری محرم با همکاری مردم، پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

کد خبر 592101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.