تسهیل در پرداخت دیون شهرداری سمنان به دستگاه‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از اتخاذ تدابیر ویژه جهت تسهیل تسویه بدهی و دیون شهرداری به دستگاه‌های اجرایی شهر خبر داد.

قاسم ملکدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین وضعیت دیون و مطالبات شهرداری سمنان، اظهار کرد: در آغاز دوره ششم مدیریت شهری سمنان در سال ۱۴۰۰، مسائل و مشکلاتی در حوزه بدهی‌ها و تعهدات مالی معوق شهرداری سمنان وجود داشت که پرداخت بدهی پیمانکاران و دستگاه‌ها و به‌طورکلی ایجاد انضباط مالی از همان ابتدا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طبق دستورات مؤکد شهردار سمنان، پرداخت دیون و مطالبات دستگاه‌های اجرایی شهر در دستور کار ویژه معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان قرار دارد و با جدیت پیگیری می‌شود.

ملکدار با اشاره به منابع مالی جهت تأمین مطالبات دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: با هماهنگی و تعاملاتی که با دستگاه‌های طلبکار از شهرداری صورت گرفته است، پرداخت این مطالبات به صورت مرحله‌ای و نحوی برنامه‌ریزی شده است تا طی سه سال آینده تسویه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با اشاره به اجرای سامانه خزانه‌داری واحد در شهرداری سمنان، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این سامانه، بخش مهم و بزرگی از مشکلات و مسائل موجود در شهرداری سمنان حل شود و گام تازه‌ای در راستای ایجاد انضباط مالی انجام شود.

کد خبر 592100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.