۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کرج سیاه‌پوش شد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آماده‌سازی بیش از سه هزار متر بنرهای تبلیغاتی با موضوع محرم در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: در این ایام کرج سیاه‌پوش شده است.

رمضان علی‌پوررستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و عرض تسلیت این ایام به شهروندان، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری و کمیته تبلیغات محیطی شهر کرج از چند روز قبل با فضاسازی، نصب پرچم و نمادهای مذهبی یاد عاشورا را در این شهر زنده کرد.

وی با اشاره به حال و هوای عاشورایی در سطح شهر کرج افزود: با فرا رسیدن ماه محرم، این شهر به رسم هر ساله در تکاپوی ارادت به سرور و سالار شهیدان، حال و هوای متفاوتی به خود گرفته و معابر و میدان‌های اصلی شهر همگام با عزای امام حسین (ع)، سیاه‌پوش شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص اقدامات معاونت زیباسازی این سازمان، گفت: فضاسازی محرم امسال فراتر از سال‌های گذشته در شهر صورت می‌گیرد، همچنین پیش‌بینی اکران بیش از سه هزار متر بنر، ۲۵۰ کتل، ۱۸۰ هزار متر ریسه، کتیبه، پرچم‌های یا حسین (ع) و پارچه‌نوشته سنتی در شهر دیده شده است و از چند روز گذشته با تلاش بی‌وقفه کمیته تبلیغات محیطی این اقدامات در حال انجام است.

وی بر لزوم همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط برای آماده‌سازی شهر جهت تعظیم شعائرالله ، بزرگداشت قیام حسینی و برگزاری اقدامات مناسب و در شأن این ایام تاکید کرد.

کد خبر 592091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.