بازگشت سرآلکس فرگوسن به منچستریونایتد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه هشتم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* سر الکس فرگوسن پس از اینکه ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی باشگاه برای سپردن پست مشاوره به سرمربی اسطوره‌ای اولدترافورد مراجعه کرد، آن را پذیرفت و به منچستریونایتد بازگشت.

* منچستریونایتد چهارشنبه گذشته با نماینده بنجامین سسکو ملاقات کرد اما ردبول سالزبورگ نمی‌خواهد در این پنجره نقل و انتقالات او را بفروشد مگر اینکه پیشنهادی بیش از ۵۵ میلیون پوند دریافت کند.

* رئال مادرید به دنبال آرماندو بروخا است، مهاجمی که گفته می‌شود چلسی هم به دنبال جذب او است. او فصل گذشته را در تیم ساوتهمپتون گذراند.

بازگشت سرآلکس فرگوسن به منچستریونایتد

* آنتونیو کونته با تاکید بر اینکه درگیری‌های قبلی آن‌ها مربوط به گذشته است و هدفی مشترک دارند، به دنبال آن است که دشمنی شخصی خود با ژوزه مورینیو را کم اهمیت جلوه دهد.

* ممفیس دیپای علی‌رغم حضور روبرت لواندوفسکی و رافینیا، احتمال جدایی از بارسلونا در تابستان امسال را رد کرد.

* پل گاسکوئین فاش کرد که سر الکس فرگوسن همچنان از او کینه‌ای دارد زیرا در سال ۱۹۸۸ به جای منچستریونایتد با تاتنهام قرارداد امضا کرد.

* یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد که تیمش ممکن است همچنان مهاجمی را برای جانشینی روبرت لواندوفسکی قبل از آغاز فصل جدید جذب کند.

دیلی میرر:

* کریستیانو رونالدو آماده است تا برای اولین بار در دو ماه‌ونیم گذشته پیراهن منچستریونایتد را بپوشد زیرا این باشگاه در دیداری دوستانه یکشنبه از رایو وایکانو اسپانیا میزبانی می‌کند.

* براساس گزارش‌ها، آرسنال برای جذب یوری تیلمانز به توافق رسیده است که هزینه این انتقال تابستانی آنها، نزدیک به ۱۵۰ میلیون پوند خواهد بود.

* منچستریونایتد هر بار که لیساندرو مارتینز برای این باشگاه بازی می‌کند، پاداش خیره‌کننده ۵۶ هزار پوندی به آژاکس پرداخت خواهد کرد.

* گمان می‌رود که منچستریونایتد توجه خود را به سرگئی میلینکوویچ-ساویچ هافبک لاتزیو به عنوان جایگزینی برای فرنکی دی‌یونگ معطوف کرده باشد زیرا به نظر می‌رسد این بازیکن هلندی در بارسلونا می‌ماند.

ایندیپندنت:

* هوگو اکیتیکه گفته است که مشتاق پیوستن به نیوکاسل یونایتد بوده است اما فرصت امضای قرارداد با پاری سن ژرمن برای رد کردن آن خیلی خوب بوده است.

تایمز:

* رفتار بارسلونا با فرنکی دی یونگ، ملی‌پوش هلندی، توسط اتحادیه جهانی بازیکنان فیفپرو به دقت زیر نظر گرفته می‌شود، باشگاه کاتالان به او ۱۷ میلیون یورو (حدود ۱۴ میلیون پوند) دستمزد بدهکار است که او در طول همه‌گیری با آن موافقت کرد و در تلاش است تا او را مجبور کند فقط ۷ میلیون یورو را دریافت کند.

بازگشت سرآلکس فرگوسن به منچستریونایتد

* نروژ از میزبانی کنگره سالانه فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک در ماه اکتبر انصراف داده است زیرا مایل به اجازه حضور نمایندگان روسیه و بلاروس در این رویداد را ندارد.

سان:

* خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا مدعی است که فرنکی دی یونگ می‌خواهد بماند، علی‌رغم اینکه منچستریونایتد با پرداخت مبلغ ۷۱ میلیون پوند برای جذب وی موافقت کرده است.

* طبق گزارش‌ها، سرجینو دست تمایل خود را برای ماندن در بارسلونا در تابستان امسال در میان علاقه منچستریونایتد و چلسی تأیید کرده است.

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال لیدز قرارداد سانی پرکینز نوجوان ۱۸ ساله را که بسیار شگفت‌انگیز است تکمیل کرده و موفق به جذب او شده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که نیوکاسل قرار است چلسی و اورتون را با به خدمت گرفتن ماکسول کورنت با اعمال بند آزادسازی او، شکست دهد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که بیلی گیلمور، اتان آمپادو و کندی بازیکنان تیم فوتبال چلسی، هنوز شماره پیراهن خود برای فصل آینده را دریافت نکرده‌اند.

دیلی استار:

* تیمو ورنر همچنان با جدایی از چلسی مرتبط است و رئال مادرید و یوونتوس ظاهراً در میان "مسابقه‌ای سخت" برای جذب این بازیکن آلمانی هستند.

* پل پوگبا، هافبک سابق منچستریونایتد، برای زنده نگه داشتن رؤیای خود برای حضور در جام جهانی، قرار است به پزشک هم تیمی سابقش زلاتان ابراهیموویچ مراجعه کند تا او را درمان کند.

دیلی رکورد:

* مت اوریلی، هافبک سلتیک از علاقه لسترسیتی برای جذبش "آگاه است" اما اصرار دارد که او کاملاً بر روی ادامه دوران حرفه‌ای خود در پارک هد سلتیک تمرکز کرده است.

کد خبر 592037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.