خدمت‌رسانی ۱۵ تیم عملیاتی شهرداری خوانسار

شهردار خوانسار با اشاره به خدمات‌رسانی ۱۵ تیم عملیاتی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر شهر، گفت: بیشترین تهدیدها و خطرات وقوع سیل مربوط به مناطق بالادست ازجمله منطقه مسکن‌مهر، مسیرهای منتهی به کوه سمت منظریه، پایتخت و چهارباغ است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و تأکیدات مدیریت بحران استانداری اصفهان، یک هفته قبل از بارش باران اقدامات پیشگیرانه‌ای از قبیل بازگشایی مسیرها، رودخانه‌ها، دهانه پل‌ها و ایجاد حوضچه‌های آرامش در مسیرها برای جلوگیری از اینکه رسوبات دامنه کوه‌ها به داخل معابر کشیده شود، انجام دادیم.

وی گفت: اکنون ۱۵ تیم عملیاتی شهرداری خوانسار به همراه ۳۰ دستگاه خودرو به منظور رفع آب‌گرفتگی معابر در نقاط مختلف سطح شهر مستقر هستند.

شهردار خوانسار افزود: بارندگی‌ها از روز پنجشنبه ششم مردادماه در شهر خوانسار به صورت پراکنده آغاز شده، روز جمعه هفتم مردادماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۲۲ شب بارندگی به اوج خود رسید، براساس هشدار سازمان هواشناسی، تا روز دوشنبه دهم مردادماه آماده‌باش هستیم.

احمدی افزود: بیشترین تهدیدها و خطرات وقوع سیل به داخل شهر مناطق بالادست خوانسار مانند منطقه مسکن مهر، مسیرهای منتهی به کوه سمت منظریه، پایتخت و چهارباغ است.

وی ادامه داد: آب‌های سطحی و روان آب‌ها به سمت رودخانه بزرگ شهر خوانسار هدایت می‌شود، شهروندان از حضور در کنار رودخانه بزرگ شهر برای گرفتن تصویر و فیلم و تماشا پرهیز کنند.

شهردار خوانسار تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری خوانسار به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به شهروندان است، در صورت بروز هر گونه مشکل با این سامانه تماس بگیرند.

کد خبر 592036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.